torek, 03. maj 2011

Pariz I

Kako je bilo v Parizu? je eno in edino vprašanje zadnje dni, na katerega sploh ne upam več odgovoriti. Kako to, da ti ni bil všeč Pariz?!

Iskreno se opravičujem vsem oboževalcem tega čudovitega mesta, obljubljam, da bom odslej svoje skromno mnenje obdržala zase in v prihodnjih dneh objavila najbolj uspele fotke.

Torej, dame in gospodje, Pariz!







14 komentarjev:

  1. Hej, vsak ima svoje mnenje, zakaj bi se morala opravičevati za nekaj kar ti ni všeč?? Dobre fotke, hočem še!

    OdgovoriIzbriši
  2. eh, meni je bla recimo buenos aires grozen, ampak ne govorim tega na glas, ker me vsi tako pogledajo, kot da prenašam kako strašno bolezen. ;)
    a to si z dianco slikala?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ej, ne. Kar z analognim Pentaxom. Film je pa Fuji 400. Dianco sem mela s sabo, ampak se mi ni ljubilo tolko fotoaparatov tovorit okrog po mestu. Že tako sva imela stano okrog vratu dva, analognega in digitalnega.

    OdgovoriIzbriši
  4. eh, večini ljudi, ki jih poznam pariz ni všeč, tako da ni to nič posebej bizarno mnenje ;)

    odlicne slikice! lomota si tudi kej peljala na sprehod?

    OdgovoriIzbriši
  5. Ej, Sandra, pa ti si taka naša sej veš - mama. Pa valda, da te ne gane, če se ljudje ne strinjajo s tvojim mnenjem. To je itak postal nacionalni šport slovencev. Meni je Pariz sicer bil všeč (čez 14 dni grem ponovno in mogoče pogledam nanj še s tvojimi očmi) pa mi je vendar tvoje mnenje všeč. Ne lapaš kar nekaj v tri ..., ampak je mneje zrastlo na tvojih občutkih in opažanjih in samo to šteje.

    Bodi fajn.

    OdgovoriIzbriši
  6. No, jest še nikjer nisem doživela, da ti, če piješ kofe za šankom, ne pripada pepelnik. OK, kam nej otresem in pol ugasnem, vprašam? Ja na tla, normalno, odgovori kelnar. Pogledam dol in ugotovim, da u bistvu stojim v "pepelniku". Bljak. To je blo sicer par let (enih 15) nazaj. Ampak Francoz ostane Francoz.
    Sloke so ok, bi ble pa lahko odlične, če bi ob vsaki znamenitosti v objektiv ujela še M-ja.
    Čao, scrklanka

    OdgovoriIzbriši
  7. Sloke? Jao, slike!
    scrk.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi sama beležim eno mesto, ki mi ni bilo všeč, pa velja za biser - Firence. Takrat mi enostavno ni potegnilo pa fertik. Načrtujem si jih ogledati še enkrat, pa samo njih ali začeti tam, po potepanju po malih toskanskih vasicah me je pa mesto popolnoma odbilo.
    Pariz imam še na to-do spisku. Nimam pojma, ali mi bo všeč ali ne. Sem pa tak človek, ki poskuša najti tisto fajn, če se le da, tako da ravno katastrofe ne pričakujem. :)
    Res pa imamo po mojem ljudje vsa tista filmska in knjižna romantična pričakovanja o tem mestu in te potem ralnost današnjega urbanega življenja malo potolče.

    OdgovoriIzbriši
  9. Da se mi ne bi drznila onemeti. Niti slučajno! S kom se pa potem ne bi mogel več strinjati!? :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Puf, trikrat sem že zaprla stran ... ampak bolj ko jo gledam (skupaj fotke z besedami), manj mi grejo skupaj. Seveda obstaja možnost, da se motim, pa vendar sem opazovalec ...
    Kot prvo - fotke in tvoja razložena čustva o mestu ne grejo skupaj. V kraju, ki te odbija, praviloma ne fotkaš prav veliko, sploh pa se ne potrudiš, da so fotke dobre. Preizkušeno prav na Parizu - zadnja fotka je izpred 18 let, ko se mi še ni zagraužal.
    Drugo - zakaj bi morala komurkoli razlagati, zakaj in kako to, da ti ni bil všeč? Ni ti bil všeč, pika, konec.
    In še komentar na črnogledost malo višje - za nami ostane točno tisto, kar želimo in za kar se potrudimo, da ostane ...

    OdgovoriIzbriši
  11. Takole sem se tudi jaz počutila, ko smo se preselili v Berlin (fuj, fej, smrdi, umazano, kaotično). Ko smo po nekaj mesecih šli za par dni v Stockholm, sem se skoraj zjokala, ko je bilo treba nazaj domov (?) v Berlin. In zdaj, pol leta po tem, se bojim, da me bo treba s ketno priklenit v avto, ko se bomo za vedno vračali v Slovenijo ... Ljubezen na milijonti pogled je hecna stvar ;-)

    OdgovoriIzbriši
  12. hihi Spina, men je bil pa Berlin ljubezen na prvi pogled :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala za vse komentarje, dragi bralci. :)

    PS: Bimbo, da si ne bi drznil držati jezika za zobmi. :)

    OdgovoriIzbriši