ponedeljek, 11. april 2011

Trenutek

Včasih ujamem kak droben trenutek, ko sem povsem sama. Jaz, moje misli, dobra knjiga in mesto okrog mene. Pomirja.

9 komentarjev:

  1. Sandra...kako ti men lušte delaš! Pa kje najdeš cajt! Sej vem: seize the moment :)
    Sedenje v mestu ob kavici...sama..my favourite!
    Pa čim več takih serij momentov ti želim

    OdgovoriIzbriši
  2. Trenutek je bil ujet, ko sem v soboto sama proslavljala uspeh na tekmovanju iz angleščine, haha. Slučajno sem bila do večera sama. Drugače je pa takih trenutkov premalo, skoraj nič.

    Veliko samotnih trenutkov tudi tebi, Aleša. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Andreja: Paše, ne? :)

    @Anja: Najbrž razumeš, da o nekaterih rečeh ne bom tu razpravljala, zato prosim, če ne drezaš v žerjavico. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa še tortica! - poleg knjige in pijače. Verjetno neprecenljivo! ;-)

    In čestitke za dijakov uspeh! Očitno obvladaš. :-)

    p.s.
    A ima ta knjiga zanimivo vsebino?

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, Techka.

    Ej, ta knjiga je zakon. Jaz jo berem drugič. Sicer je taka, da se moraš skozi prvih nekaj strani prebiti, potem je pa totalen odklop. Gre se o nenadnem virusu slepote, ki se širi skozi državo, nato zajame tudi druge evropske države in dlje. Seveda je ta slepota metaforična in pomeni predvsem otopelost sodobne družbe. Je knjiga o vrednostah in o sesulu le-teh. Hkrati se pa poigrava še z vlogo moškega in ženske v sodobnem svetu. Super.

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga moja, treba si je vzeti čas tudi za take trenutke.

    OdgovoriIzbriši
  7. Privoščim. Naj bo večkrat tak trenutek.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tole celo zbirko ima fant doma. Ampak ko sem prebirala naslove, me je tale "esej" zelo odvrnil, saj sem si predstavljala esej, kot smo jih morali pisati v srednji šoli. Ampak zdaj, ko si naredila tako dobro "reklamo" za to knjigo, jo bom pa še ta teden začela brat. :-) tnx

    OdgovoriIzbriši