sobota, 02. april 2011

Setev

Posadili smo peteršilj, čebulo, solato, redkvico in korenje. Potem je zmanjkalo prekopane zemlje. Jutri bomo prekopali še preostanek vrta in zasejali še berivko, špinačo in grah. Tak je vsaj plan.


V peskovnik smo vsuli tri žaklje mivke. In že smo jo z robčkom pobirali iz oči.


Nagrada za pridno delo: lazanja.

14 komentarjev:

  1. Tole pa je odraz enega takega "težkega" življenja, ki se ti letos obeta s tem vrtom :) Bi kar upala rečt, da ga boš pogrešala..tako da mogoče ne bi bilo slabo, če kar kmalu začneš sosede in vse ostale vrtičkarje spraševat, kdo bo prihodnje leto oddajal kak tak konkreten vrt :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, najbrž nam bo kar hudo, ja, ko bo treba vrnit vrtiček.

    Ampak, s si vidla, kako nam je hitro zrasla solata? Kar čez noč. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. O hudo! To bo res velik pridelka:)
    Pa kako lušten peskovnik ste uredili, edino priporočam pokrov, zarad okoliških muc, ki res rade kakajo v mehko mivko:)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hmm.. včasih so rekli, da ima neumen kmet debel krompir.. zgleda bo po novem treba rečt, da ima tasvež vrtičkar najbolj hitro rastočo zelenjavo :))))

    OdgovoriIzbriši
  5. @Tina: Držimo pesti, da bo kej zraslo, haha. Peskovnik pa je že bil tam, samo malo nove mivke smo nasuli vanj.

    @Sonja: Mah, mlade, frflaste vrtičkarce se stvari lotimo po liniji najmanjšega odpora. Vsi sosednji kmetje so samo zjali. Pri čemer sem se spomnila postavljanja prvih montažnih hiš. Vsak spodoben Slovenc, ki je sezidal bajto s svojimi rokami, se je valjal po tleh od smeha, ampak montažne hiške povsem korektno služijo svojemu namenu. Podobno je z mojim implantiranjem ''ready to cut'' solate. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Res lepo zgleda. :-)

    Za peskovnik boste pa morali še nekaj vode od nekje prinest, ker potem potičke lepše stojijo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sandra, ob tvoji objavi sem pomislila, da se dejansko staram. Tudi jaz bi imela en vrtiček, pa sem vedno mislila, da je to za starejše. Neeee, ne staram se, no way!!! Le rada imam naravo - sej to je kar dobra tolažba, ane?

    OdgovoriIzbriši
  8. Vidim sa Tivoli in tržnica počasi toneta v pozabo... Sicer pa: It turns out da bom tudi jaz nekaj kmetovala. Sem se odločila da bo gor trokultura: korenček, več različnih buč in nizek fižol.
    Mati so mi svetovali da dam čez zemljo črno folijo da bom imela čim manj za plet...no bomo videli :)
    Upam da bodo buče takooo velike kot tista slavna polovička:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno zgleda :-) Pravi vrtni raj ... A kaj preverjaš, kaj se tvoji otroci učijo v sandpitu? :-)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Puf, pa ti res hitro raste ☺
    Čakaj, da se mulčki začnejo igrat še na vrtu ... ti bo še lepše raslo. Ne, to ni hec. Naš ta srednji je imel lani pri nas najlepšo gredico oziroma drugače, najbolje je vse raslo pri njem :o pa ne me vprašat, kako to. Tko je blo.

    OdgovoriIzbriši
  11. In ne pozabi na zdravilni in pomirjujoči učinek stika roke z zemljo...

    OdgovoriIzbriši
  12. Eno vprašanje...glede lazanje...se me ni di al to ni klasično testo za lazanje? Palačinke? Al sem malo slep?:)

    OdgovoriIzbriši
  13. meni so se tudi zdele palačinke :) sem včasih tudi sama z njimi delala lazanjo :) Da vidimo, če se nama prav zdi :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Hihi, hvala za lepe misli.

    smoger, res so palačinke. Včasih se zgodi, da pozabim kupiti lasagne, potem pa na vrat na nos namešam malo mase za palačinke in rata prou super. :D

    OdgovoriIzbriši