sreda, 20. april 2011

Po naročilu

Komaj čakam prvomajske počitnice. Počutim se kot cunja.

Prvič sem fotografirala po naročilu. Zanimivo ...



10 komentarjev:

  1. Ravno sem pomislila nate. A pade Pariz?

    OdgovoriIzbriši
  2. Pade, če bodo le otroci zdržali v zdravem stanju. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zdrži. Še dva dni.
    Uživajte v Parizu.

    OdgovoriIzbriši
  4. O Pariz, ah.. tudi jaz bi..Uživaj, pa E.stolp z vseh koncev pofotkaj☺

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, punce. Tudi jaz držim pesti, da se bova dejansko usedla na letalo.

    Mogoče se kaj javim že iz Pariza samega, haha.

    Tudi vam želim lepe mini počitnice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uživaj v Parizu! Komaj čakam fotoreportažo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako to misliš po naročilu? Kdo je bil naročnik? :-)

    Lep dopust vama želim.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super se bosta imela, Pariz je trenutno prečudovit, sem se ravno vrnila.
    Če rabiš kak nasvet ali vodič, povej, imam na zalogi :)

    OdgovoriIzbriši