ponedeljek, 11. april 2011

Ljubljana v cvetju

Danes me raznaša po šivih. Dan je čudovit. Naravnost čudovit.






13 komentarjev:

  1. Čudovite fotografije. Pomlad v razcvetu! Božansko!

    OdgovoriIzbriši
  2. O moj bog! Dobr te raznaša. Čudovito drevje!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdgovoriIzbriši
  4. oooh se že veselim vseh mojih alergij k se bom domov naslikala :(

    OdgovoriIzbriši
  5. It's Aries time. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ah, si delala iste fotke kot jaz? (*teasing teasing* - ampak sem jih res: včeraj v Luisenparku, tudi midva sva imela čudovit dan...)

    OdgovoriIzbriši
  7. Neverjetna lepota, samo pomlad je lahko taka.

    OdgovoriIzbriši
  8. Aries time, ja ... :D Človeku se kar malo v glavi zvrti od vsega tega življenja okrog njega. Noro.

    Alcessa, čakam sličice nemškega cvetja. :) Te teme ni nikoli dovolj. Vsaj po dolgi zimi ne.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tukaj.

    Zdajle, ko tako sedim doma, se mi zdijo že kar neverjetno kičaste... Ampak na sprehodu je pa pasalo :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. @Alcessa: Meni se je pomlad vedno zdela najbolj kičast letni čas, ampak zadnja leta me očara. :)

    @Andreja: Hvala. :)

    @bRuLa: Jaaa, najlepše drevo.

    OdgovoriIzbriši
  11. krasne fotke! magnolia is my favorite :)

    OdgovoriIzbriši