četrtek, 14. april 2011

Kmetje pa taki




Tako lepo rastejo solata, redkvice in čebula na našem vrtu. Hudo! S tem vrtom sploh ni toliko dela, kot bi človek pričakoval.

K nam pristopi kmet s sosednje parcele in pravi: Malo sem vam zalival vrt, ker vas nikoli ni tu.

. . .

16 komentarjev:

  1. hahaha, a ni fino met takih sosedov? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hahahahahahaha :)))))) potem bo malo pognojil.. pa malo poškropil, da bolezni od vas k njemu ne preskočijo, pa pokosil travco, da semena od plevela ne odnese na njegovo travco :)))))))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  3. O hudo!!!!
    Sem se nasmejala!

    OdgovoriIzbriši
  4. ;-)
    LOL

    Dober dober, samo da ne bo potem zahteval del pridelka. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Spominja me na soseda, ki je namesto mene zjutraj pred blokom kidal sneg (dolžnost kidanja snega in pometanja pred bajto rotira tedensko in vsak je enkrat na vrsti)... Samo da ni bilo tako, da jaz ne bi hotela kidati snega (nasprotno), jaz samo nisem zaradi tega bila pripravljena vstajati ob petih, on pa že (penzijonisti!) ... :-)))

    OdgovoriIzbriši
  6. O super, hahahaha.. ta je pa dober. Glej da mu boš potem v zahvalo kakšno solatko dala☺

    OdgovoriIzbriši
  7. Pr nas fotr edini, ki ne šprica z umetnimi rečmi in faše vse žuželke itn od ostalih (kemičnih) sosedov. No, sej malo karikiram...sam je nekaj takega.

    OdgovoriIzbriši
  8. Me veseli, da ste se malo nasmejali na naš račun. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. :lol: Temu se reče najboljši sosed. Upravičeno.

    No, razen, če nima namena pridelek tudi požeti namesto vas. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  10. LOL

    Na to pa nisem pomislila.

    OdgovoriIzbriši
  11. (če neznanke v centru predolgo gledajo vate, to pomeni, da občudujejo najljubšo blogerko, njeno frajersko mestno bičikleto in njami manekenskega moža..) pa lep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  12. :)) drži kot pribito...se pridružujem mnenju. Sploh glede moža ;) Sem ga zadnjič v centru občudovala, ko sem ga po naključju opazila....eeehhh ja, sem si rekla in šla naprej :))

    OdgovoriIzbriši