sobota, 09. april 2011

Hiper dan

Danes sem najbolj vesela 'šica v Ljubljani. Moj dijak je dosegel tretje mesto na državnem tekmovanju v angleščini.

Mož in otroci so šli k starim staršem, ker me že ves teden ni bilo nič doma zaradi obveznosti v šoli. In najbolj hecno je to, da se človek lahko veseli uspeha šele takrat, ko ga ima s kom deliti. Tako da bom še bolj vesela zvečer, ko se vrnejo domov in me bodo ponosno trepljali po rami.

11 komentarjev:

  1. ČESTITKE! *trep trep po rami*

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke, Sanda. Zakaj bi čakala za pohvale dovečera, če pa imaš nas blogarice. Ja, ja sej vem, da to ni isto, ampak za zamašiti luknjo do večera bo. Si čutila močan udarec po rami? To ..., res si dobra prfoksa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo šica, čestitam dijaku in tebi, ki si ga uspela dovolj naučit.
    Saj ima tale tvoj poklic tudi svetle trenutke, a ne? Da vsaj za pikico pozabiš kak drug dogodek :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, Sonja.

    Par dijakov zelo izstopa po znanju angleščine in sem prou vesela, da je enemu to uspelo tudi pokazati na takem tekmovaju.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam. Za uspeh, oblekco, postavo in vrt.
    Lepo nedeljo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super! Sem vesela zate in zanj!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala, punce. Veliko pomeni. :)

    Lepo nedeljo tudi vam.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke obema. Le tako naprej.

    OdgovoriIzbriši