torek, 15. marec 2011

Moje novo kolo

Bližam se Kristusovim letom. In zelo sem bila vesela, ker je moj rojstni dan minil dokaj inkognito. Hvala J za poživljajočo družbo včeraj zvečer.

Eno reč vam pa moram pokazat. Moje rojstnodnevno darilo. Tako otročje vesela nisem bila že od malih nog. A ni krasno? Manjkajo samo še pisani trakci na balanci.

26 komentarjev:

  1. prekrasno! zelo sem vesela zate. veš, da imava sedaj enakega, samo da je moj v ''sea foam'' turkizni barvi :)
    in kaj lep, kako udoben je! sploh ne rabiš poganjat kot nor, drviš pa hitreje od vseh kolesarjev ;)
    se vidiva na cesti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ana, ne morem prehvalit tega lepotca. Sediš kot doma v najbolj udobnem naslanjaču in šibaš kot raketa, res je. Watch out for me! LOL

    OdgovoriIzbriši
  3. Najprej, VSE NAJBOLJŠE. Kolo je pa res krasno. Markantno. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo, kako kako lep. najlepša modra barva neskončnega neba. ;)
    jaz imam pa teorijo, da morem imet neupadljivo kolo, da mi ga potem noben ne ukrade in imam črnega lepotca s črno košaro.
    komaj čakam veter v laseh!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse najboljše! Sem vedla, da si ti tudi ribja. :)
    Kolo je itak krasno. Pa navihano, s tisto košarico...
    Kdaj ga boš pripeljala na kavo? ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. @alcessa: Hvala. :)

    Markantno? Hočeš rečt, babje kičasto? LOL Enkrat mora ven udarit.

    (gledala Kraljev govor - super)

    @ninalena: Jaaaa! Veter v laseh, pomlad, poletje. Ni ga čez vožnjo s kolesom na lep pomladni dan. :)

    @majcha: Lejo, lejo, se že komolči, da bo dobila za en krog. ;) Pridem, pridem.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sandra, vse najboljše!
    Kolo je pa čudovito ... kar pobralo me bo od foušije. :)
    Maša

    OdgovoriIzbriši
  8. Maša: To je bil tudi namen te objave, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne, ni kičasto. Lepo je in markantno - opazno na estetsko osrečujoč način.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ah, kaki en krog, jaz bi kofe. Mam jaz svojega, rdečega, s košarico IN zaščito na zadnjem kolesu, da se kliklica not ne zaplete, tako da je moje zanimanje namenjeno bolj lastnici kot kolesu (ki pa bo seveda deležno ustrezne doze ohanja in ahanja, ker je res frajersko - pred mano boš morala edino košarico zaklenit ;)).
    Greva pa komot skupaj na en krog. Pod Maksijem majo mega tortice :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Oh, sem tut, in seveda, vsenajboljše. Jaz ga zaklepam z dvema tatrdima ključavnicama. In nikakor ga ne skrivam po kotičkih in dvoriščih, kjer bi imel tudi nepridiprav lep mir.

    Veter v laseh :)

    OdgovoriIzbriši
  12. oooo ti si bila pol! sem dobila en mail, da ima sandra RD učer...pa mi ni blo 5% jasno katera sandra :D now i know!
    vseeeeenajboljse!! in oooh in aaah za kolo :)

    lp iz sončnega in toplega bxl :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Vse najboljše tudi z moje strani.

    Ko sem pogledala sliko kolesa, sem pa izjavila: matr je luštn! :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ti verjamam na besedo, da si bila otročje srečna in kolo je naravnost ČUDOVITO!

    OdgovoriIzbriši
  15. Lep. Retro. Malo secesijsko kičast in barva je bolj za fantke, ampak rožica in košara pojasnita zadevo. Kaj je že tisto, kar naj bi Goethe rekel o luči?
    Seveda, vse najboljše!
    Matematično se Kristusovim letom bližaš že vse od rojstva. Življenjsko je pa do stične točke vse v redu, ampak o-tom-potom. :-)

    LP, Bimbo

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala, prijatelji na daljavo. Prave face ste, tudi tisti, ki menite, da je moje superstajliš kolo secesijsko kičasto. LOL

    OdgovoriIzbriši
  17. Jeeej, kok fajno kolo. Ta stara vsa letijo ko navita, za razliko od novih. Boš kot bi mignil v mestu :)
    Pa vse najboljše. Saj ni tok hudo, ko se bližaš kristusovim in greš tudi čez.. res no, preverjeno :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Sandra, kolo je fantastično... čisto ta pravo.. Vse najboljše tudi od mene... čim več prijetnih dni ... Upam, da se vidimo na kaki kavi ali na obisku... Tanja

    OdgovoriIzbriši
  19. Sandra, secesija je bila v redu. Vsaj meni je že dolgo všeč tak kič. Belle epoque pa vse to tudi. :-)

    LP, Bimbo

    OdgovoriIzbriši
  20. Čestitke...za rd in kolo...madoniš si mlada ;)
    Se mi zdi da jaz sanjam o takem (samo barva druga) kolesu še iz časa Pony-ev. To so tiste neizpete želje iz otroštva

    OdgovoriIzbriši
  21. Še enkrat hvala. En močan objem vsem. :D

    OdgovoriIzbriši
  22. V soboto smo bili v Tivoliju in mestu. Šli smo mimo Moderne, pa mi je v oči padlo ful lepo modro kolo, s katerim je šibnila mimo punca s kapo in očali...
    Danes ko berem tvoj blog, sem se samo nasmejala, pa saj to je bila Sandra:) Imam prav? Pa vse lepooo!!!

    OdgovoriIzbriši
  23. Da, to biti jaz. :) Res sem šla tam mimo domov.

    OdgovoriIzbriši
  24. To darilo je pa pravljično! Pa OMG kakšna lušna košara! :) In vse najboljše tudi od mene!

    OdgovoriIzbriši
  25. Lušten. Zanima me, je bila košara zraven ali ste jo preuredili v ta namen? Moram namreč pri svojem črnem vrancu kaj podobnega namestiti...:)

    lp,a.

    OdgovoriIzbriši
  26. Oh, kako sem besede postavila...:S

    lp,a.

    OdgovoriIzbriši