torek, 15. marec 2011

Čokoladna bomba

Ženskam pri 30+ pristoji malce špehca nad pasom kavbojk, kajne? Krasno se ujema s kožno zastavico, ki zaplapola na spodnji strani roke, ko pomahamo v slovo. Vsakemu mimoidočemu moškemu s količkaj izostrenim estetskim čutom se takoj zarosi oko. Samo predstavljajte si, kako se bo moja kraljevska rita želatinasto razlezla žez robove stola mojega novega kolesa, ko bom snedla pol te čokoladne torte. Ne bo mi para pod soncem.

22 komentarjev:

  1. Ah, tale je pa tako nizka da res šele kakšništirje kosi zaležejo za enega "ornk" :)
    Uživaj in dober tek!
    Aja - kje so pa svečke? Pa saj ti še nisi v fazi, ko svečke stanejo več kot torta... ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmhmhmhm tele čokoladne zadeve so zakonske njmai, bi kr zmazala en kos. Uživaj na kubik!

    OdgovoriIzbriši
  3. tale torta pa spomnija na tisto, ko sem jo za novo leto spekla. samo da moja ni bila rjava od čokolade : P
    a je na ročaju vilčke kaka živalca vgravirana?

    lp
    Urška

    OdgovoriIzbriši
  4. No, vidiš, meni je telo ta problem rešilo samo od sebe, ker ga jaz nisem hotela: če jem čokolado, dobim migreno. Komaj čakam na preostanek življenja, ki ga bom dala skozi brez čokolade. NOT! Ti pa v tejle uživaj 100/h pa še malo zame, prav?

    OdgovoriIzbriši
  5. erm....objava na temo hrane brez recepta? a smo se tako učili?

    in pa špehec ni posledica let, ampak znak da znaš uživat v pravih stvareh!

    sicer pa moj najljubši Garfield: I'm in shape, round is a shape...

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh na kakšno realnost si me spomnila. Ravno se lotevam boja s tistim nad pasom, pa si mi takšne skomine naredila s tole čokoladno lepotko...

    OdgovoriIzbriši
  7. Zapis se mi zdi res zakon... :-) Torta pa tudi!

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse najboljše!!!!!! čeprou mal za nazaj

    OdgovoriIzbriši
  9. Končno nekaj zame. Čokoladna torta. RECEPT! Nujno. Pa vse najboljše. :) Anja

    OdgovoriIzbriši
  10. Površno berem ... VSE NAJBOLJŠE! (frocek ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ampak saj boš na novem kolesu pokurila vse kalorije! Stanje (še) ni alarmantno :)
    Pa tudi mene zanima recept.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ojoj, tole me pa zadene v živo meso in živčevje. Ne morem/smem gledat! Objavljanje takšnih fotografij bi moralo biti strogo prepovedano. Sploh brez recepta. Ko bi se dalo vsaj krožnik ali tisto lopatko obliznit...

    Še enkrat najboljše in LP, Bimbo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ok, dragi čokoholiki, tu je recept:

    200g grenke čokolade, 200g masla, 200g sladkorja, 5 jajc in 2 žlici moke.

    Čokolado nalomimo na koščke in jo skupaj z maslom raztopimo v vodni kopeli. Potem dodamo sladkor in ko se zmes malce shladi, še jajca (eno za drugim). Na koncu primešamo moko.

    Zadevo pečemo 25 minut pri 180 stopinjah. Torto lahko prelijemo s čokoladno glazuro in potresemo z mandeljni. Za čokoladno glazuro pa raztopite 100g čokolade z 2 žlicama olja.

    Torta se mora pred serviranjem popolnoma ohladiti, ker je njena sredica čisto mehka.

    @Urška, ja na viljuški je en kužek z dežničkom. Ta vilčka je še moja iz otroštva. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Torta zgleda zelo slastno in jaz se ne bi preveč sekirala okoli kilogramov, saj pri hujšanju itak vedno samo upadejo ličnice in se povesijo prsi. Nima smisla se šparat. ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. iju, jest sem tudi imela tako : DDDD
    lp
    Urška

    OdgovoriIzbriši
  16. Nadvse slastna objava ni kaj - bi kar prisedla k sladkanju :o)))

    OdgovoriIzbriši
  17. Hej, nesramnica, pa kaj nas rajcaš, zavraga!
    Vsaka taprava baba mora imeti kakšen šlaufek - tako, za rezervo, za hude čase...

    OdgovoriIzbriši
  18. Sama nesramnost me je, ko vam tole kažem, haha.

    OdgovoriIzbriši
  19. No, čestitke ob roj.dnevu. Torta je najbrž hitro izginila. :D

    OdgovoriIzbriši