četrtek, 10. februar 2011

Ženska navlaka


Si upate pokazati vsebino vaše torbice torbe vrečke za smeti ... borše*?

*borsa v italjanščini pomeni torba, torbica; v Slovenski Istri ji narečno pravijo borša

PS: Če želite, da vaša navlaka postane svetovna zanimivost, jo linkajte sem.

32 komentarjev:

  1. Hudo...res sm mal presenečen...da je tolk malo v tvoji borsi...
    ampak neka rdeča škatlica pa izstopa...
    he he ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Je to povabilo? Jaz pokažem vsebino torbice brez problemov in zadrege ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Maži: Rdeča škatlica pri mojih letih najbrž res že izstopa. Ampak, kaj čmo, še vedno se je poslužujem, hehe.

    @Kristina: Ja, naj bo vabilo. Za drzne. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz imam tudi tega pujsa - pa ne v borši... Vsebino svoje torbice bi si že še upala objaviti, pa imam en problem: je obupno dolgočasna.

    Ne mi reči, da hočeš videti moje robčke za čiščenje očal, labelo, petnajst zavojčkov papirnatih robčkov in denarnico ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse ta najnujnejše imaš. :)) Ampak knjige pa jaz res ne nosim okrog, razen če vem, da bom nekje morala čakati. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mi rečemo boršeta.

    Bom pokazala mojo šaro, bom...

    OdgovoriIzbriši
  7. Se veselim vaših navzven obrnjenih borš. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Pkažeš še kako veliko boršo imaš? :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Bi rekla da ne. Moja je kot Sport Billy torbica. Vsakokratni pogled vanjo je še zame presenečenje☺

    OdgovoriIzbriši
  10. v bistvu maš malo stvari noter...pa nič smeti...v moji torb(ic)i se nabirajo kupi in kupi papirčkov in podobne golazni :(

    kar se pa tiče rdeče škatlice (ok, we won't name the elephant in the room) me pa njen obstoj sam po sebi ne preseneča sploh, bolj me preseneča dejstvo, da jo nosiš sabo ;) in sodeč po njeni pomečkanosti je precej reden gost torbice :)

    se mi pa zelo zelo dopade zeleno-roza zadeva... kaj to je?? toaletna? etui za mobitel? denarnica? in kje se je to nabavilo? :)

    OdgovoriIzbriši
  11. @Andreja: Ooo, škoda. :(

    @Katarina: Yes, just ignore the elephant in the room, please. LOL Pomečkanost si lahko razlagaš samo na en način, draga moja, SUŠA.

    Zeleno pinki zadeva je denarnica. Kupila sem jo v Loli pri Šuštarskem mostu. Bi bla pa komot lahko tudi mini toaletna al kej podobnega, ker ima notri samo en velik žep.

    Lahko pogledam, če jih še imajo, če ti je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  12. @Techka: Ej, ravno toliko je velika, da zbašem vse to not. Največ navadno zasede knjiga in fotič. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj sandra, kolk si me nasmejala; takole bi naslovila tvojo fotko: Pujsko seksualno življenje skozi objektiv psihoanalize.

    Grem takoj obrnit svojo taškico (od tod moj nickname) na glavo!

    OdgovoriIzbriši
  14. jooooj, jst mam skos probleme s svojo torbo, ker v njej nikoli ne najdem ključev, mobitela, šminke, _______(vstavi poljubno)! očitno je prevelika ...
    :)
    bom jutri objavila vsebino, mogoče bom potem mogoče hitreje našla stvari.

    OdgovoriIzbriši
  15. sandra...ug suša je jeba :( sočustvujem, jst sem nekje sredi sahare :(
    za toaletno pa hvala, ni treba, to je ena izmed tistih zadev, k so mi ful všeč, ampak nimam kej s tem počet :(
    evo: sedaj obračam mojo torbo: šminka (3x - različne barve), usb kabel, tableti za grlo, denarnica, rokovnik, aspirini, kuli, parfum, sončna očala, ključi od avta, ključi od stanovanja, ID kartice za službo, usb ključek (x2), labelo, robčki (čisti in posmrkani), 3x vžigalnik, cigareti, ricola bonboni, tamponi, flajštri, mobitel in blackberry :D

    ...pa torba sploh ni velika....in zdaj mi je jasno zakaj nikoli nič ne najdem :D

    OdgovoriIzbriši
  16. @Tashky: Bereš me ko knjigo. LOL

    @evasardina: Ja, dej, se veselim šnofanja po tujih torbicah.

    (btw, sem šiškarca, ja - če me kdaj zagledaš, me ustavi)

    @Katarina: Waaa, prava nabasana ženska torbica.

    Samo ni mi jasno, zakaj nosiš borovničke s sabo. LOL

    OdgovoriIzbriši
  17. Hehe, v gužvi zadnjih dni sem tole skoraj spregledala :D
    Vsekakor se bom potrudila v bližnji prihodnosti. Morda pa najdem kaj davno izgubljenega :) Mojo torbico z eno besedo lahko opišem "nidani". Povej po pravici: a maš res tak red ali si pred fotošutingom pometala stran kakšno šaro, ki se nabira (robčki, papirčki, ovitki, slipi od kartic, špangice s Hello Kitty,...)

    Tashky: hvala za namig. Sem te ob priliki že hotela povprašat, zakaj tak "nickname" - jaz sem bila namreč kar presenečena, ko sem izvedela tvoje ime. Živela sem namreč v prepričanju, da si Nataša :)

    OdgovoriIzbriši
  18. @majcha: Priznam, da sem pred kratkim zmetala vso svinjarijo iz tastare torbe v smeti, ker sem kupila novo. In zaenkrat je to vse, kar je not. No, ko grem od doma dodam še telefon in čike. :P

    Lepo slišat, da maš delo. Pridna.

    OdgovoriIzbriši
  19. Res zanimiva je tista rdeca skatlica, ki jo nosis s sabo v torbici. Vsekakor pohvale vredno, glede na tvojo starost ;) Res pa je, da si eni lahko to tudi napacno razlagajo. Jaz imam glede teh stvari zelo slabo izkusnjo z bivsim fantom....lp Anja

    OdgovoriIzbriši
  20. Si predstavljam, o kakih slabih izkušnjah govoriš, ja. Not good. Moja škatlica je izključno za domačo rabo.

    OdgovoriIzbriši
  21. Sandra borovnico? Mislis robidnico? :) ne predstavljam si zivljenja brez nje ;)

    OdgovoriIzbriši
  22. Robidnico, ja, saj sem rekla robidnico. Mislim, kira predrznost.

    (blueberyy, blackberry, blueberry ... fack) LOL

    OdgovoriIzbriši
  23. vsekakor všečna vsebina torbice.....čeprav ti moram priznati, da bi mene motilo, če bi tudi moja žena v svoji torbici nosila tisto "čudežno" škatlico. No kakorkoli že, ljudje smo si različni....

    OdgovoriIzbriši
  24. Ojoj, naj še enkrat razložim, da je škatlica za interno rabo. Ja, vem, ljudje pri moji starosti majo to kako drugače urejeno, ampak kot si rekel ...

    OdgovoriIzbriši
  25. Ufff, ne vem če si upam. Men se zdita obe tvoji obe zgledni! Moje so take, sam trenutek po tem, ko jih pospravim:).

    OdgovoriIzbriši
  26. Dej, Tina, no, ne bodi partibrejkerca. Tvoja vsebina je ziher ful barvita in duhovita in očesu prijazna. Dej no, sej sam ven usuješ pa nardiš ''klik''. :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Dej, dej, Sandra, stare babe nimamo nč drgač urejeno! Obstajamo fejst babe, ki smo proti vnašanju kemije v naše telo, vsak let pa tud neb zibale, zato uporabljamo - pazi slona - kondome, preservative, ola gume, plašček za tiča, etui za lulčka, nagobčnik za rilčka ...
    Tud mene čudi, da jih nosiš v torbici, a iz drugačnega razloga, kot tisti dvomljivci zgorej (hudo dobr, da bi se pr naših letih, treh otrocih in lepotcem doma po kšnih beznicah dol dajale): ženska torbica (vsaj moja) je polna "nevarnosti" (kuliji, špange, nujen pribor za šivanje, kakšni drugi ostri predmeti) in se zato lahko kej poškoduje al pa prelukna. Al pa ti upaš še na kšn "slučaj"? :-)))
    Lep vikend tvoji femili.
    scrklanka

    OdgovoriIzbriši
  28. Haha, potem se pa sprašujemo, od kod toliko otrok. To je zato, ker nekateri nosimo kondome v istem predalčku k švicarski nožek. Joj, če bi mi prej kapnilo ... :P

    Lep vikend.

    OdgovoriIzbriši
  29. Ta ideja z objavo rdece skatlice niti ni tako slaba. Sem to objavo pokazal moji zeni in me je presenetila ze takoj isti vecer. Je rekla da je razumela namig :)

    OdgovoriIzbriši
  30. LOL ...

    Zakon!

    LOL ...

    (vidiš, kako hitro gremo ženske v neslutene globine)

    OdgovoriIzbriši
  31. hmm, tle gor mal sledim vam pogumnim torbičarkam (ker ste jih pokazale) in se sprašujem, če mogoče rabim strokovno pomoč. vsebine svoje torbe ne spravim niti v domet fotoaparata, da bi vse poslikala. groza. :) ve ste pa vse pridne, s kondomi ali brez. :)

    OdgovoriIzbriši
  32. Ja, definitivno rabiš pomoč. To pa dobiš tako, da najprej streseš vse ven, potem slikaš in potem te ostale hvalimo, ker imaš lepo denarnico pa lepe šminkice pa samo dva pošmrkana robčka pa nič kondomov ...

    In potem se prec bolje počutiš in prešerno nadaljuješ s smetenjem torbice. :)

    OdgovoriIzbriši