sreda, 23. februar 2011

Zaganjanje



Pijem kavo, rišem kofetjerco in samo sebe in upam, da se bodo testi v moji šolski torbi ter govorne vaje na mojem mailu pregledali sami.

Že od nekdaj se ne razumem dobro s počitnicami in prazniki. Preveč prostega časa in premalo stresa. Ne funkcioniram sploh.

12 komentarjev:

  1. govorne vaje na mejlu?! Hm...tole novodobno šolstvo :)
    Sicer pa sem jaz ista kot ti...več časa manj naredim...večja kot je panika več se nardi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, iz istega kluba :) Veliko več naredim, ko nimam časa.
    Ampak mogoče pa ravno zato, ker si takrat, ko imam čas in ne počnem skoraj nič, napolnim baterije.
    Ves čas na ful ne znam tečt.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Aleša: Mah, ja, sem zahtevala, da mi jih najprej pošljejo na mail, da ostane tudi pisna sled in da prečekiram, če ni slučajno kdo naredil samo kopiraj prilepi. In glej ga zlomka, sem že dobila eno cvetko. Direkt iz Wikipedije. Mislim ...

    Ja, večja je panika, boljše delujem. Tako kot ti.

    @Sonja: Ja, saj vem, če ne bi bilo počitnic bi pa spet jamrala, da jih je premalo, haha. Nikoli prav. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hey, sporoči, kaj bo s tisto "cvetko". Nam so tudi vedno grozili, kaj vse da bo, če bo kdo naredil copy+paste, pa potem ponavadi ni bilo kaj veliko. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Techka, sem razmišljala, da bi ji dala cvek, ampak najbrž bo imela več od tega, če bo govorno dejansko imela. Tako da mora napisat vse znova.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jst predlagam cvek, katerega lahko popravi s čist novo govorno vajo. S tem da mora še ta staro popravit/napisat (v bistvu torej dve).
    Še dobr da nism profesorca, ker bi bla čist preveč zoprna in zahtevna. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hm, tvoj predlog sploh ni švoh. Ampak jaz sem se zaštrikala že s tem, da sem jih samo posvarila, da bom takoj ugotovila, kdo je prepisoval; nisem pa zagrozila s kaznijo.

    Tvoj predlog spravljam v predalček za naslednjič. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prosim, pa še kdaj! :-)

    Sej, drugač je že dost, da si jih posvarila, ni potrebe po grožnjah; če je pa punca tok naivna, da misli, da bo lahko nekaj samo prepisala, pol ji ni pomoči. :-) A je vsaj stavke okrog obračala?

    Ah, kakorkol, napisala bo še enkrat. A bo mogla pol še predstavit?

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, ja, predstavitve sledijo. Powerpoint pa to.

    OdgovoriIzbriši
  10. O, super!

    Upam, da ne bodo predolgočasne predstavitve. :-)

    Uživej!

    OdgovoriIzbriši