sobota, 19. februar 2011

Slavje


Iz sive Ljubljane na sončno Primorsko. 16 stopinj. Regrat poganja. Drevje cveti.

Mati so slavili šestdeset let. Brodet, torta, smeh. Moj brat vojak in njegovo dekle. Nismo se videli že sto let.

Začenjajo se zimske počitnice, čeprav je pomlad že tu.

Fotografije sledijo v ponedeljek, ko moj fotostudio ponovno odpre svoja vrata. Upam, da tokrat uspejo tudi lomo fotke.

7 komentarjev:

  1. Sonce... pa brodet... pa kr 2 fotoaparata! Madonca, se mi zdi, da sem ti mal fouš. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sandra...iz dneva v dan bolš zgledaš...komej čakam slikce...pa da boš tud ti na kateri

    OdgovoriIzbriši
  3. @Techka: Za brodet si mi res lahko fouš, je bil odličen. :)

    @Maži: Khm ... Zdej bi se kao morala delati skromno in ponižno in zardevat itd. Ampak, jebiga, HVALA. Se mi bo smejalo ves dan.

    Cmok. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vauuuu o kakšnih temperaturah govori tvoja objava :o))) Bo treba vzeti pot pod noge in preveriti na lastni koži primorsko sonce :o))

    OdgovoriIzbriši
  5. No, toliko o pomladi. Danes pa sneg, haha.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoji mami želim vse najboljše! Tudi moja je imela 60 let, ampak za Valentinovo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kristina, hvala lepa. Vse najboljše tudi vam. Najini mami sta samo dan razlike. :)

    OdgovoriIzbriši