ponedeljek, 21. februar 2011

Še malo soli





Na žalost sem ves film poslikala v solinah in mi ga je zmanjkalo za cvetoča drevesa ter nasmejane obraze.

10 komentarjev:

  1. Ooo, jaaaa, tole pa ni več zimsko sivo ♥ ♥ ♥ Meni je čist všeč, da greš v soline, še posebej, če potem takele fotke pokažeš :) Skoraj zavoham sol :)
    Poleti morja ne maram, ne maram gneče. Izven sezone pa obožujem tisti trenutek, ko parkiraš, odpreš vrata avta in te preplavi vonj po soli.
    Ali pa evkaliptusa, ko smo prišli v "naš" korziški kamp :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaaa, tudi jaz imam rada, ko zadiši morje in te ponese neznano kam. Aaaa, kdaj bo poletje? Se dobiva nekje, kjer ni gneče. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole so fotke s klasičnim aparatom? In potem skeniraš? Moje so lahko še tako fantastične, ampak skeniranje jih totalno uniči. Niso več jasne.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, s klasičnim. Nesem nardit razvit in potem mi v fotostudiu kar iz negativov naredijo skene in mi jih shranijo na ključek. In za skeniranje vseh negativov računajo malo več kot tri evre. Tako da ni panike. (Fotoformat v pasaži pod nebotičnikom)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fotografije so krasne te in v objavi spodaj - si mi naredila velike skomine po solinah veš :o)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh soline ... Že dolgo na mojem foto seznamu, a nikoli ne najdem dovolj časa ... si ga ne vzamem :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sedaj, ko se bo začela pomlad, te bo pot instinktivno zanesla na Obalo. Pa boš zavila v soline. In se nafotkala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Upam, da res. Glede na to, da nimam daleč :)

    OdgovoriIzbriši