petek, 11. februar 2011

Samoterapevtski namen


In zatem sem se spomnila, zakaj imam tako malo reči v damski borši. Zato ker vse iz damske borše zmečem v tapravo ŠOLSKO boršo, potem pa ko muša sopiham po Ljubljani. Zelo učiteljsko.

Da, priznam, vse to počnem zgolj v samoterapevtske namene.

23 komentarjev:

  1. Aaaa, jaz sem se pa sekirala in sem se potolažila šele, ko sem vidla fotko v akvariju ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. K!!! Bom imela še slabo vest, no!
    Pravzaprav, lepo, da koga potolažim s tisto mojo zmedo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Neeee, namen je bil natanko nasproten :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Headway še obstaja? KUL.

    (za vsak slučaj: v polinkanem zapisu sem navedla, da imam tudi sama papir z diagnozo, jasno, isto kot tvoja :-) Moj odgovor na tvoj komentar se je ravno tako nanašal samo name, tebi si namreč ne bi upala kar tako zabrusiti, da imaš "penetrantno željo poučevanja in vzgajanja soljudi v samoterapevtske namene", medtem ko je ta pri meni svetovno znana in velja tudi izven bivšega poklica :-))) Seveda, če se prostovoljno poistovetiš z mojim samozemrjanjem, youŽre welcome)

    OdgovoriIzbriši
  5. KHM: samozemrjanjem, youŽre welcome) = samozmerjanjem, you are welcome)

    OdgovoriIzbriši
  6. @K: Bomo lahko videli tudi tvojo ''zmedo''?

    @alcessa: Ne razburjaj se preveč, ki ti škodi. LOL

    OdgovoriIzbriši
  7. @Sandra: jp, je pofotkana in čaka na objavo. Dve objavi na en dan ... to ne gre ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja pa res, sem začela kar jecljati. Rabim strokovno pomoč LOL

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj, joj. Samo da se v mislih vrtiš okrog tistega tvojega seksi zdravilca. (moram priznat, da deluje zdravilno tudi na moje stare, trudne oči)

    OdgovoriIzbriši
  10. LOL ... res me matra. Zadnjič sem možu razložila, da bom domov pripeljala Drugega moža - drugega v smislu dodatnega. Je rekel, Kaj mi bo še en mož? Sem rekla, da hočem Matthewa in da bo pač popravljal, pospravljal in vse to. No, pa včasih naju lahko gleda, sem ga pomirila. Je rekel, da si bo v tem primeru tudi on domov pripeljal Drugo ženo, torej dodatno. Sem mu lepo razložila, da lahko, če bo njegova žena kuhala, čistila in pospravljala, ta čas ko midva ... KHM. Je bil za.

    OdgovoriIzbriši
  11. Vidim, da ne rabita Matthewa ... sploh. Samo mojo magično rdečo škatlico. Čeprav, če dobro premislim ... pametni starejši občani, ki ste zavrgli poklic samooklicanih SAMOterapevtov, imate najbrž te reči drugače poštimane. Pametno, pametno.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja, starejše občanke gremo 2-krat na leto na Tehničnega, tam nam poleg certifikata o Opravilni sposobnosti dajo tudi nekaj za papcati, da lažje sanjamo o Matthewu. Za rdeče škatlice sem jaz prenerodna.

    OdgovoriIzbriši
  13. joj rdeče škatlice :) če smo že glih pri tem, jst mam rajši vijolčne :D čeprov trenutno se ne poslužujem nobenih :(

    OdgovoriIzbriši
  14. @alcessa: Vidiš, to je pa zato, ker samo še tipkaš in pozabljaš na ročne spretnosti.

    @Katarina: Ziher so ekstra large. :P

    OdgovoriIzbriši
  15. sandra :D lol ne :D extra tanki ;) nad ekstra large opremo pa nisem preveč navdušena :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Haha ...ponavljam za Alcesso ...Headway (=A head away) še vedno uporabljajo/te?
    Mi smo v 3. in 4. letniku srednje uporabljali neke tak svetlo vijola, Master ne vem kaj. Se ga spomnem, ker sem bil sprašan zaradi te bukve.
    Bepanthen? Žulji pa te fore? Eh...imam iste težave pr športanju.

    Če se ne motim...v OŠ nimajo več English Project...al kak je že tista reč...ful stare fotke iz konca 70-ih oz. začetek 80-ih. Najbolj bizarni pa so bli The Colossal Oranges. :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja, uporabljamo Headway, ki je krasen učbenik. Najbrž najboljši, kar se jih trenutno dobi pri nas na trgu. Seveda je to nova izdaja in se zelo razlikuje od tistih naših izpred žnj let.

    Bepanthen imam zato, ker sem si pred kratkim morala ves dan mazati tattoo. Zdej je pa ostal tam med drugo šaro brez potrebe.

    V OŠ imajo pa vse živo. Kolikor je učiteljev, toliko je učbenikov.

    OdgovoriIzbriši
  18. LOL! Kako sem se nasmejala :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Sem vesela, to je dobro za trebušne mišice. :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Že dva dni klikam in stikam po vaših tošlih. Lol. Nekako si delimo polovico vsebine, mogoče malo več. V mojih torbah je ponavadi še kakšna igrača, avtomobilček, karte za vojno.... Tko za prvo pomoč, če pride huda sitnoba.
    Me pa čudi, da nima nobena s seboj Woolajta, ali konkurenčnega Drefta. Kako dokazujete, da ste skrben gospodinje, ker je moževa srajiča še vedno črna, kot nova? Hahahaha.

    OdgovoriIzbriši
  21. Dreft ... hahaha. Kire falirane gospodinje smo. :)

    OdgovoriIzbriši
  22. nenene, ne falirane gospodinje, očitno smo vse obkrožene z emancipiranimi moškimi, ki znajo takšne stvari sami upedenat :)

    OdgovoriIzbriši