nedelja, 13. februar 2011

Pojdi na Barje


Pred kratkim sem dobila namig: Pojdi na Barje. Ampak takrat sem imela skoraj 39 vročine. Danes pa ne. In sem šla.




Narava je včasih hecna. Sama sebe užene v kozji rog. Na Barju se je prepričala, da je čas za pomlad, ampak vremenoslovci spet napovedujejo sneg.

11 komentarjev:

  1. Kako lepa pomlad!
    A to si bla že danes? Ker jaz sem še vedno v pižami!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Tina, ko si en teden skoz v pižami, prou paše it navsezgodaj zjutraj na sprehod. Po stari slovenski šegi ... malo v hrib, se razume.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sej vem.
    Pri nas pa F. spet kuha :(. Men se bo pa od....kuhal:).

    OdgovoriIzbriši
  4. Ojej, ojej. Upam, da se vsaj še enkrat fajn shladi, da ta virozna golazen pocrka.

    Čim prej se pozdravte. In drži se.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne fotografije, še posebej bom zaklenila v srček zvončke :o)))

    Na našem koncu kure pa padajo sedaj velike snežinke in zime se še ne misli posloviti ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  6. @odmevi srca: Joj, sej po eni strani je fajn, da še malo vztraja, da bomo bolj zdravi. :)

    @Tina: Ja, ful enih gasilcev šiba mimo bloka, ampak vohamo pa nič ne. Bu.

    @Techka: Ja, res, sonca pa ni blo. Ampak je pihljal jugo in me je vse spominjalo na dom. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hey, sej vem da tole ne paše v ta post, ampak, a v NY gresta? Kdaj? :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zaenkrat imava še namen it. Nisva pa še kupila kart, ker cene zelo nihajo in čakava pravi trenutek. Predvidoma bi pa šla začetek sedmega meseca. :)

    OdgovoriIzbriši