ponedeljek, 21. februar 2011

Jutranji izplen



Izplen današnjega jutra. Komaj čakam, da zmeljem še zadnjih nekaj strani Junga in se lotim tegale sočnega kupčka. Verjetno bo posebej zanimiv Saramagov Evangelij po Jezusu Kristusu. Področje, o katerem nimam blage veze, pa vendar me ZELO privlači. Konec koncev živimo v svetu, ki ga je močno definiralo krščanstvo.

Aja, po romanu Reinalda Arenasa Before Night Falls je bil posnet film. Krasen. Vreden ogleda.

14 komentarjev:

  1. Pogled mi pritegneta knjigi Room in njena soseda z drevesi na naslovnici. Z veseljem pričakujem opis prebranih knjig. Saj bo, kajne?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, te Room se tudi jaz zelo veselim. Tisto z drevesi na naslovnici pa je moj nov notesnik. Lep, ne?

    Drugače pa nimam navade utrujat z vsebinami in kritikami prebranih knjig. Nič ne bo s poročilom. Sori.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lahko pa saj priporočila - lestvica od 1-5, pri čimer je 5 najboljše, 1 najslabše? Ne resno, nujno potrebujemo nasvete glodalke knjig. Me too!

    OdgovoriIzbriši
  4. Em ... priporočam Tek za zmajem od Hosseinija. In za zelo lahko branje Jej, moli, ljubi od Gilbertove. Za začetek. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zakaj bi bil opis prebranih knjig utrujajoč? Ne seri, jaz ful rada preberem kritiko. Še posebej, če sem enako knjigo sama prebrala. Se počutim, kot bi sedela z nekom ob kofetu in se pogovarjala o prebrani knjigi.

    p.s.: notesnik je very nice.

    OdgovoriIzbriši
  6. emm...ne vem lih kolko bereš znanstveno fantastiko...priporočam 2 zelo dobri knjigi:
    1. Philip K. Dick: Ubik (na wikipediji piše:' In 2005, Time magazine named it one of the 100 greatest English-language novels published since 1923...')
    2. Margaret Atwood: Zadnji človek

    Pa ne nastopajo lih vesoljci...vseeno zelo dobro čtivo. Seveda imam še 'robe', če bo koga zanimalo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Oho, gospa bodo tudi brali, ne le fotografirali. :-)
    Prav zanima me, kako si prišla do Kavabate in kaj si boš mislila o njegovi zvočni gori. Tako kot Kristina (in tvoj oče) pričakujem od tebe več. Nekaj stavkov bi bil čisto spodobna cena odpustka za to, da zadnje čase pri tebi gledamo vedno več fotografij čevljev, slamo iz solin in kakšnega kupčka knjig. Če si že Goodreads čisto zanemarila... ;-)

    LP, Bimbo.

    OdgovoriIzbriši
  8. @smoger: Znanstvene fantastike ne maram, Margaret Atwood pa zelo. Tako da ... hvala za namig.

    @Bimbo: Ja, ne boš verjel, ampak mami Sandra počne še veliko več kot to, da slika. Ampak se resnično ne upam več pisati o vsem na blogu, ker se bojim reakcij okolice. Naj se sliši še tako bogaboječe in nesmiselno, ampak očitno je moje razmišljanje tako zelo provokativno za marsikoga, da jih dobim stalno po buči.

    Denimo, zadnjič sem šla nič hudega sluteč s tremi sodelavci na pijačo in po nekaj pivih in mojem vinu je postala debata precej razburkana. Kaj hujšega, da si je mlajša sodelavka v moški družbi sploh upala izraziti lastno mnenje, kaj hujšega, da ni verna, in kaj hujšega kot to, da ne prebavlja Prešerna (razen Krsta pri Savici). Sem bila zelo vesela, da me niso brcnili iz krčme.

    Ne vem, Bimbo. Tvoje besede so me zadele v Ahilovo mesto v srcu. Jaz sem začela pisati blog zato, da bom povedala, kar mi leži na srcu in hkrati prisluhnila tistemu, kar imajo o kaki zadevi za povedati anonimni drugi. Ampak ne gre. Saj vem, da pregovor pravi: če ne moreš spremeniti sveta, vsaj ne dovoli, da bi svet spremenil tebe. Ampak ravno zaradi tega, sem se odločila, da se potegnem nazaj in sem preprosto všečna. Povsem povprečno, vem, ampak ...

    Hvala vseeno za misel.

    OdgovoriIzbriši
  9. @Sandra: Glede Ubika...če ti je bil všeč Blade Runner in Matrica...pol obvezno moraš prebrat.

    Glede tvojega odgovora Bimbotu:
    Obstaja ena kul verz...sem ga že citiral na enem(?) blogu...
    '...na moje snove pucaju olovni vojnici
    u zemlji gde niko ne sanja. ' (Piloti - Gradovi, ulice)

    OdgovoriIzbriši
  10. @smoger: Matrica je eden mojih najljubših filmov, začuda. :D Ok, bom prečekirala tegale Ubika, čeprav z malce skepse, ker mi drugače kaka huda znanstvena fantastika res ne leži.

    Krasen verz, hvala. Naj dodam samo še to, da si ne domišljam, da je moj pogled na svet razsvetljenski. Je pa malce drugačen in včasih si želim samo to, da bi ljudje sprejemali drugačnost.

    Moj korak k temu pa bo, da bom poskušala prebrati Ubika, haha.

    OdgovoriIzbriši
  11. Sandra, ne morem reči drugega kot škoda. Škoda zate, škoda za nas, tvoje bralce/-ke, škoda za vse... ki zaradi podleganja hipokriziji, lažnim sanjam in v plehke "družbene norme" zavitim strahovom, sebi in drugim omejujejo miselno svobodo.
    LP, Bimbo

    OdgovoriIzbriši
  12. Bimbo, zdej si mi pa dal materjala za razmišljat...

    OdgovoriIzbriši
  13. O.k pol bo zdej Tek za zmajem, zame naslednja:).

    OdgovoriIzbriši