nedelja, 06. februar 2011

Frajer


Ne morem se nehati smejati tej fotografiji. Moj mali sine ima roke v žepih kot veliki frajer, v ustih pa ... dudo.

LOL ...

18 komentarjev:

  1. za popoln vtis manjkajo sončna očala :) mislim, da bi ble najbolše wayfererke, belo-modra kombinacija recimo ;)

    sicer pa lol ja ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Speedracer s srčki na kapi; srčano res. Kul fotka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super fotka. :-) Tudi sama sem se nasmejala. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Huda fotka in sej tudi je hud frajer! Jaz sem le malo ŠOKIRANA, kako velik mi deluje!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. @Katarina, vidi ti se, da se potikaš po svetovnih metropolah. Čaki malo, tle smo na selu. Speed Racer jopica je višek frajerišanja. :)

    @Tashky: Bolš, da ne povem, da je imel spodi oblečene žabice z metuljčki, haha.

    @Techka: ;)

    @Tina: Velik? Hm, mal je pa res zrastu. :D Ne, res je velik, se bliža Živici.

    OdgovoriIzbriši
  6. sandra :) nič se ne potepam...že skoraj en mesec sem doma, pa še en mesec bom preden se spet malo premaknem ;)
    sicer so pa lahko tut taka očala, k so bl včasih v pralnih praških al pa onih italijanskih revijah....gre za splošen vtis :) pa k dudi bi pasala!! :D

    metuljčki na žabicah so kul!

    OdgovoriIzbriši
  7. Res lušna fotka in velik frajerček :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Če sta starša frajerja kaj naj bi človek drugega pričakoval...Cant beat the gene,s!

    OdgovoriIzbriši
  9. Se mi zdi, da tako odraslo pozira, da bi mu na tej sliki skoraj bolj pasal čik kot duda:) Martita

    OdgovoriIzbriši
  10. glasbena podlaga za fotko:
    http://www.youtube.com/watch?v=xm5DPlNCmtk

    OdgovoriIzbriši
  11. Cute, ni kej. Ampak srčki najbolj zažgejo ☺

    OdgovoriIzbriši
  12. Nora fotka :) Dobis email v kratkem :*

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala za vaše super kulske komentarje, posebej tiste, kjer trdite, da ima frajer še bolj frajerske starše (ne bi se mogla bolj strinjati, se razume). Jaz še kar boleham, zato sem zelo sporadična. Ampak zdej gre pa res že na bolje.

    Ostanite zdravi in nasmejani. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Pljunuti fotr? :-)

    LP, Bimbo

    OdgovoriIzbriši
  15. A ni tako, da imajo otroci vse dobro po fotru, vse slabo pa po mami? :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Madonca, a res? Meni doma že dolga leta dopovedujejo ravno nasprotno. Hvala za opozorilo. Bom resno pogledal še v kakšno enciklopedijo. :lol:

    LP, Bimbo.

    OdgovoriIzbriši