nedelja, 27. februar 2011

Flickr


Pridružila sem se ljubiteljski fotografski skupini na Flickerju. Naša tajna misija je, da vsak dan v tednu posnamemo eno fotografijo na točno določeno temo. Tokratna tema: VRATA. Nekaj fotografij se je že nabralo. Ogledate si jih lahko tu.

Seveda imam zdaj tudi lastni profil na Flickerju. Tu. Zdaj sem in.

5 komentarjev:

  1. Itak da si IN.
    40 komentarjev na temo vrta (rabim cel popoldne za vse prebrat) in ti misliš da nisi IN!:)
    Pa še ful slikc! Super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, še enkrat več se je izkazalo, da smo Slovenci narod vrtičkarjev.

    Ampak drugače nisem imela nobenega drugega internetnega domovanja razen bloga in maila. Zato sem zdej IN, ker premorem tri. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi ti!!! Super. Kok smo "in" :)

    In tudi meni se je nabralo že nekaj vrat, ki čakajo na objavo. Kot pa sem obljubila, vsak dan na flicker, ob sredah pa je 365 dan na blogu :)

    Komi čakam...

    In tale vrata ... imajo zgodovino :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Občasno se je treba malo posodobit, ne? ;)

    OdgovoriIzbriši