petek, 18. februar 2011

Brez modrca



Moj mož: U! Kira huda tipica.

Jaz: Hočeš rečt, kir hud tip?

Moj mož: Glej, nima modrca!

6 komentarjev:

  1. mislim da je bolj omembe vredno, da ima tip višji register od ženske :D k da bi mačke davil ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao, vidm, da sm izpadla iz igre, ker ne dosegam kriterijev oz. so se moji kriteriji zelo zelo znižal (beri povesl). Jao M, zdej sm pa mal nos zavihala! Kaj pa lepota srca, nč ne vela, al kako??? Grrr ...
    :-)
    LP,
    scrklanka

    OdgovoriIzbriši
  3. Kir huuuuuuuuud tip!!!
    (ja, ja, vem...Kambodza...jutri je nedelja...ce ne bo hudega macka... ;P)

    OdgovoriIzbriši
  4. @scrklanka: Če ne nosiš modrca, si še v igri. :D

    @bRuLa: Ja, res je hud, čeprav mijavka.

    Dej ti malo manj spij danes, pa malo manj se skrivi pod postlami, pa spesni to Kambodžo že enkrat. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Thanks for this link...you got me hooked on their music!

    OdgovoriIzbriši