četrtek, 17. februar 2011

Apokalipsa


Razvila sem prve lomo fotografije. Uspeli sta samo dve. Nimam pojma, kaj je bilo narobe z ostalimi. Moram na konzultacije k profičem (se pravi k sodelavcem).

Tale apokaliptična pokrajina z Barja ni nikomur všeč razen meni, haha.

Tale pesem ...

15 komentarjev:

  1. Vaja dela mojstra, mojster pa vajo ;) Si jo pa dobro naslovila.

    OdgovoriIzbriši
  2. uuuuh dobro je tole!!!
    v čem je sploh fora te lomo zadeve?? mislim, kako te efekte naredi?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ane, da je fajn. :D Vidiš, Katarina, midve mava afiniteto.

    Te lomo kamerce so plastik fantastik kamere, ki so jih v originalu delali v Rusiji. Nobeden jih ni hotu met, ker so delale slabe slike (popačene dimenzije, zanič barve ipd.). Potem pa so jih za svoje vzeli fotografi in sedaj je lomografija postala gibanje.

    I love it! Samo ni tako simpl kot zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  4. Men je tud full dobra...nekje ostra...takoj zraven pa totalen "blur"...direkt za 21.12.2012

    OdgovoriIzbriši
  5. pa ne da te ta afiniteta po tolk časa še zmer preseneča ;)

    se pravi te lomo kamere so tolk slabe da so dobre ;) zanimiv koncept ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uaa! Všeč mi je. Ta fotografija ima dušo.
    Pesem takisto...

    OdgovoriIzbriši
  7. Babe mamo uč, haha. Hvala, punce.

    OdgovoriIzbriši
  8. ne da sem kak profič z lomoti, ampak po mojem prvem razvitem lomo filmu 'sicer iz fisheye kamere), me je tudi čakalo razočaranje. vse je bilo temno. potem je bil pa naslednji film cel hit. pač tako je pri teh fotičih, nekako kot čokolatini pri forsest gumpu.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. O, ninalena, zdej si me pa prou pomirla. Me veseli, da še komu nič ne rata, haha. Glede na to, da si ti zame cel profič, bom vzela to kot spodbudo za naprej. Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Barje je vedno fantastično!

    Kje v Sloveniji se da dobit lomota? Žal sem možnost, ko so zapirali ono trgovino v stari LJ zamudila, zdaj ga pa iščem.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ne bi vedela. Ko sem vprašala sodelavca fotografa, kje naj kupim lomota, mi je rekel, da ga bom najhitreje našla preko spleta. In tako sem ga naročila preko te strani: http://shop.lomography.com/ . Moj mož je nekje našel še neko kodo za popust in na koncu me je aparatek stal malo več kot 30 evrov plus poštnina. Vzela sem pa Diano F+.

    OdgovoriIzbriši
  12. Točno Dianco imam ogledano točno tukaj, danes imajo še free shipping. Skrbi me le, da bi mi ubrisali carino. A filme tudi kupuješ tu?

    OdgovoriIzbriši
  13. Pomoje ti ni treba skrbet za carino, ker je pošiljanje znotraj eu. Filme kupujem pri nas, ampak so dražji kot tisti njihovi. Tako da ... morda si jih nabaviš ene par za začetek kar preko spleta.

    OdgovoriIzbriši