nedelja, 09. januar 2011

Starševska vprašanja



Starši sprašujemo vse sorte neumnosti. Kot denimo tole retorično vprašanje: Kdo bo pa to pospravu?

14 komentarjev:

  1. Hahahaha.. čist retorično :)
    Ne vem, kako ste pri vas navajeni. Pri nas je bilo včasih treba pomest na kup in na uri pokazat, kdaj pridem na smetišno dat in v smeti pometat. Ponavadi je bil ob uri kupček že prazen.

    OdgovoriIzbriši
  2. No, da ne bo zgledalo preveč idealno... včasih sem se pa jaz vsedla sredi kupa in zlagala po škatlah.. z izgovorom, da drugače ne bo vsaka reč v svoji škatli :)))))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahahahahahaha.

    In kdo je potem tole pospravil pri vas? :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moja lepša polovica. In dokazal, da je bilo moje retorično vprašanje povsem vmestno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Poznamo, poznamo :)
    Jaz sem že ene parkrat zaplenila vse, kar ni bilo pospravljeno. Madonca sva mela enih škatel z DH okrog po pisarni... Potem smo nekaterim rečem bolj natančno določili mesto, nekaj jih razdali, z nekaterimi se pa še zdaj bojujemo - včasih z nasmehom, včasih z divjimi frekvencami.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hihi, pri nas so pa tovrstni kupčki že hudoooooo dolgo v kleti. Je dnevna praktično prazna. In to samo zato, ker se tudi jaz sprašujem to isto vprašanje in nanj pač ne dobim (za mularijo) pravega odgovora. Do nadaljnjega...

    Maxi

    OdgovoriIzbriši
  7. Hočeš reči ... da si podlegla našemu pritisku in javno priznavaš, da imaš lepšo polovico? :-D

    Ojej, kaj smo storile...

    OdgovoriIzbriši
  8. @majcha, maxi: Ej, točno to. Treba bo naredit selekcijo, ker imamo čisto preveč šare in bolj malo uporabnih igrač. Čistka sledi.

    @alcessa: Moj ego se je upiral z vsemi štirimi, ampak namigi so bili preveč očitni. Ni mi ostalo drugega, kot da se sprijaznim z dejstvom, da sem jaz BOLJŠA polovica, on pa LEPŠA. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Naj se igrajo igro 'Pospravljamo' ali 'oči in mami na radnom zadatku'

    Vedno naj velja menjalni tečaj, kjer vsako reč pretvarjaš v valuto 'igra'.

    In vedno jih ulovi na levi nogi= ko so dobre volje, jih začni prepričevat.

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj, ne samo lep, še priden je!
    Mi imamo v vsakem prostoru tako bombo. Prosim, pošlji ga še k meni, bova skupaj pospravljala (te obvestim, kdaj moža ni doma) :-)))))
    scrklanka

    OdgovoriIzbriši
  11. Čaki zdejle malo. Tvoj možek ne samo da dobro izgleda, še pospravlja po stanovanju. D. Če pa mi boš rekla, da pa še pomiva, čisti stanovanje ter zlaga cunje ti ga pa kar ugrabim :)))
    Lp, Anja

    OdgovoriIzbriši
  12. Moj mož pravi, da se bo pustil ugrabit. LOL

    OdgovoriIzbriši