ponedeljek, 10. januar 2011

Stara gospa





Kaj naj rečem. Zaljubljena sem v tole staro gospo.

12 komentarjev:

  1. O, kok fotk si nam podarila danes. :-) Lepo, lepo...

    OdgovoriIzbriši
  2. Aja, pa fotke so tud lepe! ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma hecno da so naše poti enake...samo timing je očitno drug.
    Samo da jaz ne tavam po neznanih dvoriščih, in da mi je vseh teh razpadajočih meščanskih hiš strašansko škoda. Vsakič zmajujem z glavo ko grem mimo kakšne takšne. Pa vem, da bi za obnovo rabili enega šejka da bi vse to plačal. Žal.

    OdgovoriIzbriši
  4. @ :-)

    @ Ja, grozno jih je videti, kako brezsramno razpadajo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pisci nekaterih blogov imajo svoje fotke avtorsko zaščitene. Si kej razmišljala v tej smeri? (Ne, nisem pravnik...)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hehe, sej mi laskaš, veš. Ampak, ne, mislim, da mojih slik ne namerava nihče ukrasti. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, zgleda smešno...sam eni ljudje se abnormalno cenijo. :S
    To so tiste for ala zahteva zaradi razžalitve (al je užalitve?) 20.000 EUR.
    Pa človek ni več pameten kje je meja dobrega okusa.

    OdgovoriIzbriši
  8. Aja, čaki malo ... Če govorimo o takih denarcih, potem, lepo prosim nekoga - kogarkoli - da ukrade moje slike. LOL

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh, zelo zelo lepe fotke, sem vesel, da tudi moj vhod v stanovanje zgleda podobno. Samo bolj temačno in ne tako fotogenično. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj, a ti si eden od srečkotov, ki živijo v teh starih lepoticah? Krasno. Upam, da bom tudi jaz nekoč.

    OdgovoriIzbriši