sobota, 22. januar 2011

Soline, prvič

Dragi bralci, danes ob morju pihlja rahla močna burja, sonce sije na vse pretege in diši po daljnih krajih. Ste za triurni sprehod po solinah? No, pa pojdimo ...




9 komentarjev:

  1. Ojoj,krasne slikice... (fauš smo) :) Lep pozdrav iz zasnežene Koroške :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite slike! Soline so v tako lepem vremenu res čudovita priložnost za izlet...škoda, da me tako malokrat zanese na Primorsko.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Bončika: O, soseda, lepo je slišati vaš glas. Pa ne, da se je sneg pri vas obdržal? Kul. :)

    @mandaryna: Hvala. :) Kdo ve, če bi me pot sploh kdaj zanesla v soline, če ne bi bila čisto zraven moja rodna vas. So pa itak vsi konci Slovenije lepi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Smučamo,sankamo,tečemo na smučeh,kepamo...a mi sanjamo morje :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Uuu...kako lepe slike! Soline so res lepe! Sicer pa mi sploh ni do morja...bi se pa takoj preslikala v zasneženo pokrajino

    OdgovoriIzbriši
  6. Aleša: Hvala.

    Sej bo še kej snega, pa boste uživali. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Letos jih še nisem videla v živo, zato se ti za te fotografije prav lepo zahvaljujem :o)))

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepe slike solin, poslikaj jih še kakšenkrat. Če te zanima poglej moj blog Sečovlje nekoč. :)
    Damir

    OdgovoriIzbriši
  9. http://secovlje-fazan.blogspot.com/

    Damir

    OdgovoriIzbriši