nedelja, 16. januar 2011

Seksi


Kako je pa ta napravca seksi. Uf ...

Ampak jaz svojega ne dam. Moj je že za v anale. Manjka mu en pant, predalček za CD-je se brez razloga samodejno odpira in vsake toliko se kar sam zagasne in ponovno zažene. Seveda so otroci na njem opazovali silo težnosti, ko je letel z mize na kuhinjski parket. Razen ene luknje v ohišju ni utrpel večje škode. Khm ... ali pač. In prav nič se ne pritožuje, ko ga v službo nesem v eni izmed meni ljubih vrečk iz blaga. Freestyler, ni kaj.

Oprosti, jabuček, včasih čustvena navezanost odtehta zunanjo dovršenost.

16 komentarjev:

  1. Joj jaz sem se od nekdaj sanjala, da bi imela appla. Sej veš, ker je lep. In ko sem končno dobila svojega se je svet spremenil, za večno:D.
    Once you go on apple you never go back:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, M ga je tudi MORAL imet. In zdaj mene prepričuje - precej neuspešno - naj ''tista stara jajca'' vržem stran, ampak ... Nekdo mora zavzeti mesto odpadnika v družbi, ne? Sicer lepe (in programsko dovršene) reči ne bi bile zares lepe.

    OdgovoriIzbriši
  3. uh ja, appli so sexy ampak za moje pojme izredno not-user friendly :(
    imela sem ipoda pa se nisva razumela, zdele sem čez dopust kolegu za en teden ipad zaplenila pa se tudi nisva najbolj razumela... ne vem kaj je narobe z mano :)

    ni ga čez dell ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Težava pri MAC-ih je v tem, da temeljijo na drugi logiki (drug operacijski sistem, drugačna tipkovnica ipd.) in veliko uporabnikov "PC-jev" ima z njimi težave oz. se z njimi ne razumejo prav dobro.:)) Tudi sam sem imel v začetku kar nekaj težav, če povem po pravici sem si celo eno knjigo o MAC-ih kupil, da sem vse razumel. Ampak, ko enkrat uporabljaš MAC-a na dnevni ravni ugotoviš, da je zelo "user friendly", nekatere funkcije so preprosto superiorne. In kot je že Tina omenila, ko si enkrat na MACu ne greš več nazaj. LP.M

    OdgovoriIzbriši
  5. Khm ... ne daj se, Katarina. LOL

    OdgovoriIzbriši
  6. ampak ne tako kot tvoj mož ;))
    lp, Anja

    OdgovoriIzbriši
  7. Anja, veš kaka sta šele v tandemu. :P

    OdgovoriIzbriši
  8. HM, da ni to Klub oboževalcev Sandrinega moža v nastajanju?

    OdgovoriIzbriši
  9. LOL ...

    Kaj bi bilo šele, če bi objavila slike, ko carta ali se igra z otroki, pomiva posodo, zlaga cunje in sesa stanovanje? Babe bi se stopile, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  10. Sandra, nč skrbet, ostajam zvesta Dellu ;) v bistvu grem najverjetneje še ta mesec v nakup novega ;)

    in ja, pazi možeka, ker tule se bo resen fan club zgodil, ok, jst sem daleč in ne predstavljam grožnje ;) ampak mam občutek, da se kr nekaj fanic potika po ljubljani ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Jaz sem včeraj prežala na njega ("vaju") na bolšjaku, pa ni blo sreče. Na tvojem mestu bi ga v stanovanje začela zaklepat... :)

    OdgovoriIzbriši
  12. @alcessa: dobra zamisel za fan club (še ime zanj je domiselno) :) Me mika, da bi ustvarila FB fan page s tem imenom ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. AUA. Potem bom pa spet jaz kriva.

    OdgovoriIzbriši
  14. hihi, pa saj ne morem verjeti, da je to možno.......idejnega vodjo poznamo (Alcessa, ni kaj, kriva si :)), izvedbeni naj se pa še javi :)

    http://www.facebook.com/album.php?aid=36784&id=172348899475335&saved#!/pages/Klub-obozevalcev-Sandrinega-moza/172348899475335

    lp, Anja

    OdgovoriIzbriši
  15. DŽIZS KRAJST.

    IZJAVA ZA JAVNOST: Ehm, Sandrin mož, ker večino časa sedim v svoji nemški domači pisarni, ni nevarnosti, da bi te kje zasledovala. Facebook sem iz svojega lajfa skenslala že predlani, tako da o Klubu oboževalcev tudi nič nočem vedeti.

    Jao, ženske... :-)

    OdgovoriIzbriši
  16. Anja, eno je hec, eno pa pretiravanje. Prosim, če to nemudoma odstraniš s FB.

    OdgovoriIzbriši