ponedeljek, 17. januar 2011

Priprave

Photobucket

Joj, joj, a tako strogo delujem, ko pišem priprave za naslednji dan? Kriza.

9 komentarjev:

  1. Fajn zgleda, fajn.
    Kako drugače kot stroga. Tko je prav. Lol

    Me pa preseneča, da to delaš na roke. Pri nas smo tako podprti z informacijsko tehnologijo, da ji niti ne sledimo več.

    OdgovoriIzbriši
  2. ql tale fotka.
    S katerim programom si spremenila video v fotko? Photoshop?

    Nam je enkrat profesorca na srednji pr matematiki pozabla prinest teste...pol je naloge napisala kar na roko in dala kopirat.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, narejeno je s Photoshopom. Par slik je združenih skupaj v zaporedje, da zgleda kot filmček. Ampak tega jaz ne znam nardit, to je delo moje lepše polovice.

    Tudi jaz sem dolgo pisala priprave s pomočjo prenosnika, potem mi je blo pa en dan dovolj tega duhamornega tipkanja in sem se vrnila k dobremu staremu ročnemu pisanju, ker tako zraven še uživam. Kej prečrtam, podčrtam, obkrožim, narišem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sandra z Macom je to čist izi;)!
    HEc!

    Ja jaz sem čist razočarana, ker sploh pisat več ne znam. Me je J. spraševala po pisanih črkah pa sva jih morale kar na računalniku poiskat da sem ji lahko pomagala:(

    OdgovoriIzbriši
  5. Haha, to je neverjetno, kako človek hitro pozabi najbolj osnovne veščine, če jih nič ne rabi. Meni se je zgodilo isto, zato zdej vse pišem ročno. Svoje pisave pač ne dam. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaka vprašanja ... Ne. Ne maram nakita.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sandra, se strinjam s tabo, da imaš preveč lepo pisavo, da bi jo zamenjala za šablonaste črke. Ej, ampak kakšen Frey Wille prstanček bi ti pa pasal, veš. Martita

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, tisti so prou fletni, ampak ... ne, hvala. :)

    OdgovoriIzbriši