sreda, 19. januar 2011

Polna luna in tako dalje

Photobucket

Tale polna luna me je čisto zmatrala. Je pa zanimivo, kako včasih prepir prav dobro dene. Enkrat, ko so karte odprte, je pot za napredek tlakovana. (se opravičujem, ker govorim v šifrah, ampak izkušnje iz preteklosti so me naučile, da na blogu ne smem povedati čisto vsega, haha)

5 komentarjev:

  1. Oh, s tabo se mora biti fajn prepirat ... Tačas, ko steguješ jezik, jaz noter spravim najmanj 3 stavke :-))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdej mi ni blo nič jasno, potem sem se pa spomnila, da je četrtek. LOL

    Midve ne bi bili dobri sokregačici, ker bi obe že po drugem izčrpno argumentiranem mnenju bruhnili v smeh. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem si kar oddahnila, ker berem, da je tebe tudi zadela tako kot mene. Še dobro, da bo zdej 4 tedne mir. Tudi bližnji si bodo oddahnili!!! Martita

    OdgovoriIzbriši
  4. Kaj ti ni bilo jasno!!?!?!?? Ha!?!?!?! :-D :-D :-D


    (zgleda, da je res)

    (pri meni zelo dolgo traja, da se sploh začnem prepirati, pri tem pa na vso silo hočem najti pametne rešitve in filozofirati, tako da je smeh zagotovljen)

    OdgovoriIzbriši
  5. @Martita, haha, ženske, kaj? Te pokličem jutri.

    @alcessa: Itak, da je res, kva sikaš, lejo. :D

    OdgovoriIzbriši