nedelja, 02. januar 2011

Nov začetek

Novo leto se je začelo zelo obetavno. Na Silvestrovo sem zakuhala kot kuhan rak, imela čez 38 vročine, se potila vso noč kot pihalci stekla v Rogaški in se zbudila frišna.


Jutro v naši kopalnici. Če se po jutru dan pozna, potem bo kriza.



Še dobro, da obstajajo prijatelji, ki te vedno sprejmejo takega, kakršen si.


Naumila sem nov način obešanja slik. Morda bi ga kar patentirala.


Aja, enega mastnega lupčka z moje strani, da boste smelo zakorakali v novo leto, nov teden, nov dan.

7 komentarjev:

  1. Hitro patentiraj, drugače bo prepozno! Ko sem zagledala slikco, mi je bilo v milisekundi žal, da vedno vesto zmečem stran obešalnike iz čistilnice (ker so fuj in fej, a ne) :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, tudi moj izvira iz čistilnice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, nov dan, nov teden, novo leto - eni pa še v novo službo gremo jutr! Držmo pesti, da bo vse OK! :-)

    En velik objem in masten poljuček nazaj tudi tebi in vsem tvojim! :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jak, kok je masten. :P

    Seveda bom držala pesti. Krasno, lepo slišat, da ljudje krožijo, napredujejo, se veselijo. To! Srečno, seveda.

    OdgovoriIzbriši
  5. Srečno tudi tebi in seveda vsem tvojim, IMEJTE SE RADI, vse ostalo dobro bo potem tudi samo prišlo.
    Po prazničnem postu (od pred božiča nisem sedel za računalnik) mi je danes pravi balzam preberati tvoje prispevke... res lepo. Čeprav je res lep bil tudi računalniški post. Lep zato ker sem res bil veliko (praktično cel čas)z mojimi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oj, Gaj. Nit se javljaš, nit pišeš. LOL

    Brez računalnika? Joj, kako to sploh nardiš? :)

    Srečno pa ... veliko se smejte.

    OdgovoriIzbriši
  7. Enostavno, prepoveš otrokom vse računalniške igrice, potem te oni sprovokacirajo, češ pa še ti bodi brez računalnika in sem bil. Žena pa tako nima tuki problemov. In paše, res paše. Čuda reči smo počeli med prazniki in se imeli res lepo.

    OdgovoriIzbriši