petek, 07. januar 2011

Napredek





Imela sem prvo učno uro fotografiranja s profičem in ugotovila, da ne znam nič. Dobila nekaj zelo dobrih namigov in navodil in mislim, da so tokrat slike že za odtenek boljše. Analogno fotografiranje je definitivno veliko težje od digitalnega in zahteva čisto drugi način razmišljanja. Ampak rezultat je neprimerljivo boljši. Vsaj skozi moje oči.

5 komentarjev:

  1. O, Ana, ti si moja najbolš prjatlca ... LOL

    Hvala, mi veliko pomeni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč, zelo!
    Ja in se strinjam. Analogno in digitalno fotografiranje sta si podobna tok k tek na smučeh in alpsko smučanje:).
    A vam ni nek profič na šoli predavu, tam kak teden pred novim letom?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, bila serija predavanj skoraj ves dan, ampak ne vem točno o čem. Nisem se pozanimala. Povabljena je bila samo stroka, če se ne motim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimivo. Meni je pa ravno analogno lažje kot digitalno. S klasičnim aparatom (Canon eos 50e) sva bila na ti, z digitalcem sva še vedno na oni.

    OdgovoriIzbriši