sreda, 26. januar 2011

Križanke






Moje delovno mesto. Niti v sanjah si nisem mislila, da bom kdaj službovala v prečudovitih Križankah. Vsak dan znova me očarajo.

12 komentarjev:

  1. Ja meni se tudi zdi, da Križankam bolj pristoji črnobela fotografija kot solinam. Sam jaz sem itak vedno za barve:).

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoje novo delovno mesto?? Čudovite fotografije. Arhitekturi prav pristoji čb tehnika.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Tina: Se strinjam.

    @Kristina: Ja, od septembra dalje. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite so! Tudi vse prejšnje (ČB, barvne) - super!

    OdgovoriIzbriši
  5. Majcha, hvala. In nisem pozabila na najino tortico, ampak služba me zadnje čase zelo izčrpava (konferenca in podobne navidezno blazno pomembne reči). Se dobiva, gotovo, samo ne vem, kdaj, haha.

    OdgovoriIzbriši
  6. Že od septembra? Nisi nič pisala ali sem jaz spregledala?

    OdgovoriIzbriši
  7. Pisala, pisala. Ja, draga bralka, le kako ste mogla to spregledati? LOL

    OdgovoriIzbriši
  8. Tršica, sem pregledala stare objave, pa ne najdem. Sem nova bralka ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. V redu, draga bralka, tokrat naj vam bo, ampak naslednjič bodite bolje pripravljena, sicer se vidiva poleti na popravnem izpitu. :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Hehehe, I like your sense of humor. Enkrat tršica, za vedno tršica.

    OdgovoriIzbriši
  11. Fenomenalne slikce...sploh ČB....
    se mi dozdeva da si falila poklic...

    btw....kaj ne bo nič več objav v temi Kulinarika ?

    OdgovoriIzbriši
  12. Haha, hvala, Maži.

    Ti, a veš, da zadnje čase ne kuham nič kaj zavidanja vrednega. Ko bom, bom poslikala in objavla. Častna Titova. :D

    OdgovoriIzbriši