petek, 07. januar 2011

Kozmično





Moj mož, jaz, kosilo in sprehod. Včasih pride kak dan, ko se človek kar zlije s kozmično energijo vesolja in se preprosto smeji do ušes.

14 komentarjev:

  1. Očitno je danes tak dan...ker tud moji planeti so se uskladili danes...naj le traja! Lep vikend :)

    OdgovoriIzbriši
  2. To je pa zelo lepo slišat. Ostanite v cvetju. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Haha, to se mu bo pa tako zdelo, da bo cel dan hodu naokrog kot petelin. LOL

    OdgovoriIzbriši
  4. In prov je tko! ;-)
    Tvoje joškice sm pa itak že pohvalila na uni španski sliki. Tko dobr men niti v 7. razredu OŠ niso stale!

    OdgovoriIzbriši
  5. VAU.


    (errrr sori, tole se nanaša na prvo sliko. sem se spozabila)

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, ženske, kire streljate. Me spravljate v zadrego, jebela. LOL

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale tvoj možek res ni slab, bi ga takoj imela. Mi ga odstopiš? :-)
    Lp, Anja

    OdgovoriIzbriši
  8. Em ... postavi se v vrsto, srčece. :P

    OdgovoriIzbriši
  9. :-) Pravzaprav sem ti samo hotela posredovati malce vzdušja, ki vlada tudi pri nas ... Lepo vreme, z možem sva šla na kosilo in se smejala ko nora, ker sem spet govorila neumnosti ... Skratka, romantika na celi črti po dolgem času. In to še ni vse. Danes menda greva tudi v kino :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Yeah, baby, go for it!

    Uživajta. :D

    OdgovoriIzbriši
  11. ja, prve slike res ni blo preveč varno objavljat, zdaj se bomo vse slinile ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Katarina, ki se spet ne more prijavit :(09. januar 2011 06:52

    oooo suši!!
    (namerno ignoriram prvo sliko in brišem sline)

    evo, s ponedeljkom začnem čist japonsko-vegi dieto! no more! Na temle dopustu sem se ugojila k prase, samo še jutri en besen brunch, potem pa grizljam stebelno zeleno do nadaljnega ;)

    p.s. za stejke je dallas place to go :) za kakršnokoli heart-attack-waiting-to-happen-hrano, ki je mmmmmmmmmodlična pa New Orleans ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. @Khm ... letnik 80, takih ne delajo več.

    @Katarina, jebela, kje se ti potepaš, ej? Jaz bi tudi eno dozo te pujsje diete, lepo prosim. New Orleans, here I come! :D

    OdgovoriIzbriši