torek, 11. januar 2011

Izgubiti se


Včasih obstanem v tišini noči in si predstavljam naju dva ... poje Caetanu Veloso v eni najlepših pesmi, kar jih je spesnil človeški rod. Ste se že kdaj izgubili v tišini noči ... v globinah njegovih oči?

Zadnje čase veliko razmišljam o ljubezni, prijateljstvu, minljivosti.

Na sliki je moj dobri prijatelj, ki je ravno peljal sinčka na sprehod mimo mojega bloka. Lepe oči, kaj?

12 komentarjev:

  1. Eh, jest rajš tvojga gledam ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. A veš, da je zelo preprosto ugotoviti, kdo je tvoj najboljši prijatelj? Takole na prvi pogled?

    To so namreč tvoji fotoaparati - prav krasni frendi so, njihov učinek pa je občudovanja in zavidanja vreden.

    (za vsak slučaj, če nisi vedela, da mi to vidimo)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, kako sem jaz transparenten človek. Včasih mi je prou nerodno. :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Fotografije so super.
    Sem pa opazla, da boš mogla moža bolj vahtat :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa sej M se pusti ugrabit, sam zdej nobena noče izvest desantske akcije. :)

    Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Za moške obiskovalce bloga dodajam tale video:
    http://www.youtube.com/watch?v=Yv3wl1uadXI

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj, Sandra, sej veš kako je: sem še doma dolžna :-)
    Je pa fajn, če daš kdaj kšno Mjevo slikco gor, ker je res čeden mladenič. In se na njem spočijejo tudi naše stare, trudne oči!
    lp,
    scr.

    OdgovoriIzbriši
  8. Moje stare, trudne oči se povsem strinjajo.

    OdgovoriIzbriši
  9. ...enkrat med nekim zmedenim pogovorom, ki je se je med čevlji, bundami in otroškim nerganjem vrtel okrog neke buče mi je nek M (bogsigavedi če je to ta) potožil, da on z blogom noče imeti nič več...ker je blogov nebroj najbrž ni mislil tega dotičnega ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Khm ... Dosegle ste to, da moj mož zdej na sprehodih zelo opreza okrog sebe in če ga katera pogleda, me vpraša: ''Ti, a misliš, da je ta katera od tvojih bralk?'' LOL

    OdgovoriIzbriši