četrtek, 02. december 2010

Zgoraj, spodaj

Ej, nad nami imajo male otroke, ki ves dan tekajo gor in dol, in to tako odmeva ... je razlagalo dekle svoji prijateljici na nabito polni troli. Jaz sem stala zraven, poslušala. Dekle se mi je smililo, predstavljala sem si, kako se šele nas sliši eno nadstropje nižje.

Potem izstopim iz trole. Dekle tudi izstopi iz trole. Grem čez cesto. Tudi dekle gre čez cesto. Iščem ključe pred vhodom v blok. Dekle tudi išče ključe. Skupaj vstopiva v dvigalo. Jaz pritisnem pet, ona štiri. Ne me basat.

Mož je predlagal, da za novo leto spodnjim sosedom odneseva steklenico vina in se jim zahvaliva za potrpežljivost. Dobra zamisel.

26 komentarjev:

  1. Vesela sem, da si nazaj.

    Tole me je nasmejalo. Ko smo imeli dva sta se spodnja (upokojena) soseda preselila. čez čas smo se srečali, jaz tretjič noseča, gospospo je pa skoraj kap - od sreče.

    OdgovoriIzbriši
  2. LOL:)...se bo enkrat obrnilo...

    OdgovoriIzbriši
  3. O, dami, živjo, sem se spomnila pripovedi moje sodelavke, ki zelo rada igra klavir. Se je en dan zaigrala predolgo v noč, njeni sosedje so pa sami upokojenci. Naslednji dan je bila zelo prestrašena, al bojo slučajno zahtevali, da se izseli iz bloka, namesto tega pa je pred vrata dobila šopek z vizitko, na kateri je pisalo: Hvala za koncert.

    Najprej je mislila, da je bilo mišljeno ironično, potem pa je ugotovila, da so mislili skrajno resno. Kul, ne?

    OdgovoriIzbriši
  4. LOL LOL ....Ideja z obiskom in darilom je dobra, ja.

    - - -
    Moža je pred kratkim v garaži ustavil neznan človek, mu v roke potisnil steklenico vina in mu razložil, da je to zato, ker zmeraj tako nemogoče parkira in se mož mora zagotovo ful manevrirati, da avto spravi na njegov plac. Dragi ni imel pojma, o čem človek govori, niti ni vedel, a gre za levega ali za desnega soseda in nikoli se mu ni zdelo, da kdo šajze parkira ...
    Da ne govorim o darilcih, ki jih neznane osebe puščajo pred najinimi vrati, ker sva kao prijazna. Zakaj, kako? Ker kdaj prevzamem pošto, dragi pa neznani sosedi pridrži vrata? A ni to samoumevno????

    OdgovoriIzbriši
  5. Cute. :)

    Ej, take stvari prou polepšajo dan. Super, super.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdaj vsaj veš, da ideja s flašo vina ni slaba :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne, ne, kje pa. To se bo zgodilo ... če se ne bodo prej odselili, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  8. LOL ... sem ravno dragemu raztolmačilo tvojo zgodbo in sva se ful smejala... Pravi, da še dobro, da se nisi vmešala v pogovor na busu ... LOL

    OdgovoriIzbriši
  9. LOL ...

    Joj, zdej ti moram takoj povedat eno drugo zgodbo. Ko sva bila z bratom mala, naju je oče vozil k ortodontu v Ljubljano. In pred kliničnim ni bilo nikoli za parkirat, zato smo avto puščali kar na pločniku. Takrat še ni bilo redarjev. In potem se enkrat vrnemo k avtu in ena mamca preklinja, ker ne more mimo. ''Presneti barbari, poglejte, kako je tale parkiral, takemu bi bilo treba ...'' Moj oče pa brcne v gumo od avta in reče: ''Ja, presneti cepec.'' Mamca gre dalje, moj oče pa reče. ''Skočta hitro v avto, da zginemo od tu.''

    :D

    OdgovoriIzbriši
  10. LOL ... pragmatičen foter, ni kaj.

    Erm, poznaš tip hčerke "Zakaj si ta stri lase češe čez pleš???"


    (pogovarjaš se z njo)

    OdgovoriIzbriši
  11. stri = stric
    pleš = plešo

    LOL

    OdgovoriIzbriši
  12. Fotr kot iz vica, zgodbe iz komedije... Sandra, pri tebi prav res ni dolgčas. Zanima me pa, ali spodnja soseda bere bloge in ali si tokrat ti želiš, da bi jih... :-)
    LP, Bimbo

    OdgovoriIzbriši
  13. @alcessa: Zdej razumem tisto o dolgem jeziku. LOL

    Pssst ... A si dejansko uspela zvedet, zakaj? Ker to bi bil odgovor na eno mjih top five vprašanj.

    @Bimbo: Ej, enkrat bi morala narediti homage svojemu fotru - Mujotu po domače. Je legenda. Čefur na kvadrat. Človek ga samo vidi, pa crkne od smeha. Da o bratu sploh ne govorim - Mujo mlajši.

    Drugače se mi pa zdi, da sem prišla do tiste zrelosti, ko se dejansko zavedam, kako minljivi smo ljudje in kako hitro se staramo, zato zadnje čase zajemam življenje s polno žlico. Predvsem v smislu, da se mu poskušam smejati na široko in dovoliti, da me nosi njegov tok. Nor občutek. :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Se strinjam, SMEH je najpomembnejši

    OdgovoriIzbriši
  15. Kaj pa opcija, da je ženska vedla, kak zgledaš in je v troli, ko te je zagledla, izkoristla priložnost, da ti posredno pove (in upa, da slišiš), da ji hodite po glavi? :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Pah, vse je možno. In zdej jaz upam, da ona to bere, kot je rekel Bimbo, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  17. Vino je fajn ideja! :-)

    Zanimivo mi je, da sta se mi zdela soseda upokojenca prav sitna, ko smo bili majhni. Vedno sta hodila zvonit, da naj bomo bolj tihi. Ampak zdaj, ko se je nad nas vselila familija z 10-letno hčerko, jih vedno bolj razumem. Ko se eni že spravmo spat (pa ne hodim ravno zgodaj spat), takrat začne ta deklica skakat in tekat po stanovanju in se spravljat spat. In moram priznat, je zelo glasna!

    :-)

    OdgovoriIzbriši
  18. en primer:
    Oseba igra klavir (se profesionalno ukvarja s tem) 31.decembra, okrog 12h
    Sosed pokliče policijo. Pianist preneha z (žal njim obvezni) igranjem za tisti dan, ker naslednjič bi dobil globo (baje 50 evrov). Torej mora čakati do 3. ali še dlje januarja. Bolano!

    V istem bloku sta še 2 klavirja...na isti dan sta igrala tudi tista dva, vendar se sliši le tisti prvi.

    V bistvu je primer, ki sem ga navedel le ena od soft anekdot.

    OdgovoriIzbriši
  19. @Techka: Sve se vrača, sve se plača. :D

    @smoger: Hm, sej res, kako neki vadijo glasbeniki, ki morajo vaditi? Najbrž ne samo na vajah. (retorično)

    OdgovoriIzbriši
  20. Na, ti jaz povem. Sem imela cimro violinistko, ko sem bila v 2. letniku. Kolegica iz obalnega komornega orkestra. Danes je ena od violin v slovenski filharmoniji. Stanovali sva v 4. štuku enega fužinskega bloka, modularna betonska gradnja. Najraje je vadila v kopalnici, ker je bil tam najlepši zvok. Po 4h na dan doma, drugo pa pač na faksu. Čez par dni je prišla soseda iz 2.!!! štuka in rekla, da to ne gre, da tako ona ne more živet, da skozi posluša violino, naročila, kdaj ne sme vadit in do kdaj najpozneje zvečer (ni bilo do 22h, zagotovo).
    Nadaljevanje zgodbe: dekle je imelo takrat fanta iz Benetk, ki je bil "zaposlen" v atijevi firmi. Naokoli se je vozil s tavelikim audijem in seveda VE registracijo. Čez kakšen mesec sva imeli policijo za vratom, ker da pri naju neprijavljen živi tuj državljan. Matr, sem rabla, da sem jim razložila, da ne živi, ampak prihaja k dekletu, in da hodi vsaj vsake 14 dni domov ... Čez nekaj časa sta se vseglih odselila, je una skozi hodila zvonit ...

    OdgovoriIzbriši
  21. @K: ...kok so eni ljudje zoprni!!! Ta soseda, ki si jo opisala ti, si definitivno ne zasluži vina!

    OdgovoriIzbriši
  22. @K: Ah, ti umetniki. LOL

    @Techka: Kaj pa čepke za v ušesa?

    OdgovoriIzbriši
  23. Nope, tud čepkov za ušesa si ne zasluži. Če jo moti, ko nedko (ki verjetno ne preigrava več samo lestvic in se ne moti kar naprej) vadi, naj si jih kupi sama. :-)

    OdgovoriIzbriši