petek, 31. december 2010

Zaobljube

Photobucket

V novem letu (se) bom:

- zašila luknje v nogavicah in žabah

- kupila vsaj še dva para nedrčkov, ker ženska pri 30+ ne sme imeti zgolj dveh (enega belega in enega črnega)  v omari

- kupila nov par kavbojk, da mi ne bo prijateljica še drugič zapored rekla, Sandra, ti nucaš nove hlače!

- redno barvala narastek v laseh in upala, da ne bom postala vijola kot nekatere druge starejše občanke

- naučila odpirati buteljko vina, ne da bi razmrcvarila plutast zamašek do prafaktorjev

- pomila okna

- prenehala kaditi ... zmanjšala kajenje ... klinc, eno razvado pač lahko obdržim

- zapravila manj kot zaslužim

- trudila biti urejena in negovana vsak dan, ne samo potem, ko ljudje na bazenu zgroženo pogledujejo v mojo smer

- nehala preklinjati in poiskala kak drug filter z enako izpovedno močjo

- sešila krilo za katerega sem kupila blago in kroj že letos poleti

- nehala oprezati za mlajšimi moškimi

- naučila delati suši

- razvila otroške slike še preden crkne računalnik

- znala zabrenkati še kak drug komad razen Kuža pazi

- ob sobotah in nedeljah nehala sprehajati po stanovanju v pižami do enajste ure zvečer

- pred ogledalom vadila grozeč pogled, da bom tanajbolj huda prfoksa na šoli

- nadaljevala srdito bitko štirih letnih časov na svojem balkonu

PS: DRAGI BRALCI, SREČNO IN HVALA ZA VAŠO DRUŽBO V PRETEKLEM LETU!

11 komentarjev:

  1. Šmir, če bi jaz napisala tak seznam, bi se nažrla zarečenega kruha, da bi se še bolj zredila.

    SREČNO in ne pretiravat z zaobljubami ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. vijola še ne boš kmalu, nič skrbet ;)

    kar se pa tiče razvade...se pa popolnoma strinjam s tabo, ena mora bit ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Upam, da ti rata izpolnit čim več zaobljub v prihajajočem letu.

    Srečno 2011 tebi in vsem tvojim!

    OdgovoriIzbriši
  4. Srečno vsem tvojim ...od vseh nas!
    Pa vso srečo s spiskom ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Srečno in vse dobro tudi tebi :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Uf, koliko zaobljub! Naj ti jih uspe izpolnit čim več. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Uf, to pa je enih zaobljub.
    Ambiciozno si začela :D.

    OdgovoriIzbriši
  8. oj,
    želim vam dolgih, toplih, mirno prespanih noči, ki dajo energijo za kratke in polne dneve.
    Mirkajte se.

    O sklepih pa raje nič ...
    ... ker jih ne razumem najbolj ... ;)

    lp, b

    OdgovoriIzbriši
  9. Bravo Sandra, zaobljube so zakon. Jaz jih v kratkem napišem. Najbolj mi je všeč tista z modrci. To bo moja prva obljuba v letu 2011!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Jaz pa sem brez sklepov :(
    Morda bi mi pa kakšen res prav prišel. Ne upam pa jih narediti toliko kot ti, ker vem da jih ne bi uresničil. So mi pa tvoji prav simpatični. Še posebej zanimiv mi je pa tisti prečrtan, vidim da te to vseeno nekoliko "vznemirja".
    Jaz imam prijatelja, ki je v 20 letih pokadil poršeja, vendar prenehati pa res ne more, nič ne zavidam kadilcem, res ne... sicer pa vsak ima kako svojo razvado

    OdgovoriIzbriši