torek, 14. december 2010

To bo to




Lačna ... Kaj naj si pripravim? Nič, dejmo nardit eno zeleno solato s fižolom in čebulo. Ja, to bo to.

Še vedno sem lačna.

Morda bi morala kupiti enega tistih plinskih grelcev, kakršne imajo v kavarnah, da z njimi grejejo kadilce. Na balkonu je čisto premrzlo.

Med kosilom v spodnji kitajski restavraciji sem popravljala teste. Imam občutek, da se sproti pojavljajo na kupčku. Jutri še en razred, pojutrišnjem še trije.

V ponedeljek izvem, kako se delajo najlonke. Cel žur.

7 komentarjev:

  1. NE ! PA ti Kadiš? JAz sem res z lune!

    OdgovoriIzbriši
  2. Khm ... jst ... emmm ... kako bi rekla ...

    Sej grem plavat skoraj vsak večer, pa se izniči. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Hihi, me veseli, da tudi učitelji takole preštevate teste.. še en, pa še en.. potem pa lahko vdihnem :) Pa čeprav cigaretni dim :)))))
    Lahko vzameš tudi takole: Ker boš tale teden pridna in s testi zasula vse svoje učence.. si boš prihodnji teden zaslužila izvedet, kako se delajo najlonke? :)
    Saj bo.. prihodnji teden bo že bolje, a ne?

    OdgovoriIzbriši
  4. Dejmo ukinit te teste, sej jih itak nihče ne mara, haha.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa sej ne govorim o uničevanju pljuč. Le fizično si te sploh ne predstavljam. Pa se mi je nekaj svetlikalo že po tistih fotografijih iz "študentskega"stanovanja, vendar sem misli potisnila proč. Hecno!

    OdgovoriIzbriši
  6. He he, pa saj imajo profesorji en teden časa, da vrnejo popravljene teste. Al si ti med tistimi, ki že naslednjo uro vrnejo popravljene teste?! Mi smo imeli enega takega profesorja (za matematiko), ki nam je takoj naslednji dan vrnil teste - in to tudi če tisti dan nismo imeli matematike. Pa to včasih ni bilo najboljš...predvsem kadar si dobil slabo oceno.

    Še dobro da je obdobje testov za mano! :-)

    Me prav zanima, kako se delajo najlonke. Boš vse poslikala in opisala tudi na blogu, a ne?! :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo, upam, da boš poročala, kako se delajo najlonke!

    Hehehe, grelne gobice pa ne bi imela več v stanovanju, je bilo dovolj lanskih 36 ur orkanske burje, brez elektrike in z grelno gobico sredi dnevne!

    OdgovoriIzbriši