nedelja, 05. december 2010

Praznovanje


Moja sestrična se je po študiju za kratek čas preselila nazaj domov na Obalo, pa je kmalu uvidela, da Obala ni zanjo. In se je vrnila v Ljubljano. Če to ni razlog za praznovanje, potem ne vem, kaj je. Punci sva si vzeli popoldan zase in ... no, ja ...

In ker sem jaz po duši en tak bohemski tip, me je najbolj prevzelo njeno najemniško stanovanje v stari bajti s starim, zlizanim parketom, okni čudnih oblik in čipkastih zaves ter utrujenim pohištvom. Saj lahko takoj zamenjava, če hočeš ... je dejala v smehu

Aja, in ugotovili sva, da imava obe tattoojček - ona na rami, jaz pa ... saj veste, kje. Ampak jezika si zaenkrat še ne mislim prebosti.

PS: Tale pesmica mi je zvabila nasmešek na obraz.

3 komentarji:

  1. Super fotke. Vonj študentskih let, svobode, čas popolnoma drugih skrbi. Božansko.

    OdgovoriIzbriši
  2. A na 5 fotki je kak hud luster?

    OdgovoriIzbriši
  3. @Točno to. Sploh nisem hotla it domov, hehe.

    @Tina: Ja. In menda bodo hišo rušli in jaz bom vse sunla ven. :D

    OdgovoriIzbriši