nedelja, 26. december 2010

Počitnice





Juhu! Jutri gresta dve tretjini najinih otrok na počitnice. Ena tretjina pa v vrtec. Mislim, da si bom umislila savno.

Današnje kosilo: goveja župca, rižota s šampinjoni, solata in kozarček sladkega muškata.

Prvič v življenju sem si pobarvala lase. Zelo mi je všeč končni rezultat.

16 komentarjev:

  1. Ja zdej si pa pečena. Z barvanjem mislim!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa hvala za idejo, ker neljubiteljic gob ni doma bo tole idealno!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hmm.. bolj svetla si, kot bi med polila po laseh, topla barva.. Hehe, te je pa zabavno videt, ko takole kukaš nad očali :))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Oj, dečvi ...

    Barvanja sem se zelo dolgo otepala ravno zaradi tega, ker se je potem treba skozi barvat. Ampak zdaj je napočil čas. Sivi lasje so se razbohotili kot plevel na vrtu. :D

    Barva je taka medena, ja. Čeprav je ta slika posneta čisto ob oknu in morda zato še bolj šajna kot v resnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Katero znamko barve pa uporabljaš? Oz. pri katerem frizerju? Ti paše!
    Uživaj v počitnicah!
    Lp, Anja

    OdgovoriIzbriši
  6. Privoščim počitnice.

    Glede barvanja pa, pride čas, ko je potrebno malo osvežitve, a ne? Sem posrebrena že od zgodnjih dvajsetih.... (in temu primerno umetno obarvana)lol.

    Lepa barva, zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Men je tudi všeč medena:)

    In ja to sem tudi mislila, jaz se ne bi, če ne bi bila siva, ker mi lasje rastejeo hitreje kot božično žito.

    Rižota je še kako sedla!

    OdgovoriIzbriši
  8. Oprosti, ne gledam tvoje barve las, risotte, solatke, ampak tvoje oči. Matr si popeglana okoli očk in čela; pa se ti sploh kje poznajo trije otroci? :D lepe počitnice....

    OdgovoriIzbriši
  9. @Anja: Številko? Si je treba zapomnit kako številko? Šit. LOL

    No, vsaj ime frizerja sem si zapomnila. Stevo.

    @Viktorija: Sveže je vedno dobro. Ja, paše sprememba. Hvala za kompliment.

    @Tina: Me veseli, da sem bila v pomoč kar se kosila tiče. Uživajta v dnevih samote in tišine. :)

    @Tashky: Ok, that's it, kaj piješ, ker častim. LOL

    Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobrodošla v prikrito sivi klub, kaj naj rečem. Po moje sivino v tvojih laseh odtehta perfektna barva tvojih oči.

    OdgovoriIzbriši
  11. Se pravi, da sem postala del pisane druščine (dobesedno). Nice. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Jaz bi mela pa recept za rižotko. :) Anja

    OdgovoriIzbriši
  13. Všečno...barva in kosilo :)
    Jaz se še zmeraj krčevito upiram barvanju...čakam moj indikator (moja mati) da mi pove da zdej je pa res že skrajni čas za barvo.
    Oh počitnice...pri nas so se izjalovile...mala nekaj štrajka z zdravjem .

    OdgovoriIzbriši
  14. @Anja: Recept za dve osebi je naslednji: 1/4 kg gobic očistiš in sesekljaš//v posodo uliješ oljčno olje in prepražiš gobice, ko so mehke in podušene, jim dodaš na kocke narezan paradižnik in sesekljan česen//vsuješ 300 g riža in zaliješ z 1 l vode (ali jušne osnove)// soliš, popopraš in potreseš s peteršiljem ter počakaš, da se riž skuha.

    @Aleša: Dokler te dva, trije sivi lasje ne motijo se nimaš kaj barvat, ne.

    Pozdravte se čim prej in lahkih nog naokrog. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Anja, sori, za 300 g riža je dovolj 800 ml tekočine. Jaz in matematika nisva ravno na ti. :P

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala, Sandra. :)Anja

    OdgovoriIzbriši