ponedeljek, 27. december 2010

Po ulicah Pirana





Oddala tovor in se šla turistko brez meja po ulicah Pirana. Morski zrak, rahla burja in sonce so bili danes resnično blagodejni. Za povrh pa še brodet moje matere.

Več slik pa jutri, ko razvijem svoj prvi film iz lepotca.

6 komentarjev:

  1. OH, si mi naredila hude skomine...
    Jeb..., jutri grem tudi jaz na obalo.
    Nujno, tale Ljubljana ni več za med l'di...
    Enđoj biti brez vagončkov.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha ... brez vagončkov ... ta je dobra.

    Upam, da si zdrava ko dren in da uspete odrajžat na Obalo, ker je res krasno. Burja bo danes povsem prenehala in sonček bo sijal in ... Pejte, no. :)

    Fajn bodi, Nika.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisem (še) prav zdrava, zato bo pa morski vetrič moral biti blagaodejen.
    Odpravljamo se na obalo, absolutno.
    Danes bo lep dan.
    Tudi ti bodi fajn.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo, res lepo. Ob takih lepih, sončnih dnevih mi je prav žal, da ne živim na Obali, še zlasti, če je v LJ megla. Kadar pa je burja, mi ni pa nič žal ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Morje :) Nekaj najlepšega na svetu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, morje ima vsekakor poseben čar, tudi mene vedno znova očara. Za razliko od življenja na naši Obali, ki pa je povsem druga zgodba. :)

    OdgovoriIzbriši