petek, 03. december 2010

Ommm ...

Stojiva pred risbami, obe prevzeti. Jabolko res ne pade daleč od drevesa.


V službi sem se zelo razburila. Tišči me in noče ven. Kolikokrat sem si sveto obljubila, da se ne bom več razburjala. A vsakič znova se mi zdi, da imam tokrat res upravičen razlog za to.


Bienale ilustracije je krasen. Veliko obiskovalcev je otrok, ker je večina ilustracij otroških. Opazim pa tudi, da starejšim obiskovalcem to niti slučajno ne ustreza. V velikem loku se izogibajo otrok, nekateri se odločijo, da bodo prišli naslednjič, ko ne bo gneče.


Odštevali smo sekunde do trenutka sreče. Lučke! Kaj pa zdaj? Nič, pejmo domov.


Dihaj, Sandra, dihaj in spravi gnev iz sebe. Ommm ...

24 komentarjev:

  1. Oooooooooo, lučke! Letos jih pa bova ziher prišla pogledat in poslikat. Pol pa še na kuhano vince, pa kak sprehod (če me ne bo prevel zeblo!) :-)


    In kakšni umetniki so otroci!!?!???!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sam se mi zdi, da je Ljubljana vsako leto bolj kičasta s temi raznobarvnimi lučkami, preveč jih je in prepisano je vse.

    Otroška ilustracija ... ko odrasli rišejo za otroke. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljubljane v lučkah nisem videla že par let, tako da res upam, da si tokrat ta kič vidim v živo. :-)

    Aja, si spravla gnev že iz sebe?

    OdgovoriIzbriši
  4. Men je pa huda fotka z lučkami!
    A niso sam modre pa bele?

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za fotkice, luštno je videt razstavljeno. Eh, no... včasih ljudje pozabijo, da so bili tudi sami otroci in starši.. pa postanejo malo netolerantni. Kot da bi morali postaviti mesta samo za eno generacijo :)
    Upam, da si spravila gnev iz tebe. Včasih enostavno ne more samo v tebi vreti, je treba dat iz sebe. Je lažje. Čeprav tistim okoli tebe neugodno.
    Lučke pa gremo mi pogledat, ko bo manj gužve :))))))))) Mora bit super opazovat prižiganje, ampak me toliko ljudi na kupu enostavno dela živčno. Staram se... včasih me ni motilo :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. @Techka: Ne še, ne še, ampak bo. Hvala. :)

    @Tina: Tule na fotki mi je vse potegnilo na eno barvo, medtem ko v živo je veliko več rumenkastih odtenkov. Meni je v živo zadeva kičasta, priznam.

    @Sonja: LOL Pazi se gneče.

    Hvala za spodbudne besede. Prou sedejo v tem trenutku.

    OdgovoriIzbriši
  7. Če maš doma kakšno blazino, da jo zboksaš? Saj veš: pouštri ne govorijo...

    Jaz ponavadi rabim samo sogovornika, kadar me razjezijo, in potem sem tako žleht, da bi me bilo treba dati na periodični sistem elementov.

    Razp*zdi se, gremo! :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. !"#$%&//%$#"#%&/()=???)/&%%$#"#"!#$%&/()=?=)(/%$#?=)(/&%$#"!"#$%&/()=)(/&%$#"#$%&/()=?)(/&%$#"#$%&//////


    Uf, je pasalo. Hvala.

    LOL

    OdgovoriIzbriši
  9. Vau. Ti pa znaš!

    A lahko prosim ponoviš, nisem vsega razumela?

    OdgovoriIzbriši
  10. Vi starejši malo težje razumete govorico mladih. (evil)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ma če ne gre drgač pa gasa do bazena!

    Glede lučk sem se pa spomnila, da je že lani mel to Modic čez in da je začel spreminjat v ...

    OdgovoriIzbriši
  12. Jaooooo, se že odločim, kaj bi ti napisala, pa naletim na zadnji odgovor gospe Losovi ☻ (to zadnje se prebere grrrrrr)

    OK, nej ti bo: ... dihi z mano, dihi, dihi z mano ...

    Kej boljš?

    Priznam, da smo mi "ta veseli dan kulture" prešpricali ... mam pa piškote pečene ☺ pa vse je skidano ...

    OdgovoriIzbriši
  13. Vi mladi bi se lahko naučili spodobno govoriti. (evilx2)



    LOL

    OdgovoriIzbriši
  14. @Tina: Tudi to sem že naredila danes, pa ni povsem zaleglo. Ampak ve ste me pa spravle v dobro voljo. :D

    @M: A moram dihat tko sproščeno al tko kot na porodu? Kaj bo bolj zaleglo?

    Hvala ti, M.

    Nič hudega, če ste prešpricali dan kulture, sej bienale bo še, pa lučke tudi. Pa ena fina fotografinja razstavlja v Jakopičevi galeriji ... Ta sneg bo pa menda nehal padat ... en dan.

    @alcessa: google translate?

    OdgovoriIzbriši
  15. oooo vidim da si nahranila otroka v sebi :) z lučkami in ilustracijami...in delaš lušte vsem drugim...no mi gremo lučke gledat ko bo mal manjša gužva...pa k bo splužen da lahko brez problema vozičkamo naokoli...mogoče se srečamo

    OdgovoriIzbriši
  16. @Aleša: Ziher se jutri zagledamo na Čopovi kot običajno ob sobotah, hehe. Samo jutri gre mož na trg, je reku, da rabi dopoldan zase.

    OdgovoriIzbriši
  17. Blagor njemu..tud jaz bi;)
    Pia še ni glih za dolg sprehoda tako da naj nas mož jutri ne išče;)
    Se zmenimo enkrat vsi in gremo še na kakav ;)

    OdgovoriIzbriši
  18. Aja ...

    Pa drugič, ja, na kakavu al pa eni gosti vroči čokoladi, pa rogljičku, pa tortici pa ... Se vidi, da je zima. Samo hrano vidim pred očmi.

    Lepo bodite.

    OdgovoriIzbriši
  19. Tole rabiš :DDDD

    http://www.fukitol.com/

    OdgovoriIzbriši
  20. ker vcasih izgubimo fokus ...

    http://www.youtube.com/watch?v=zyGEEamz7ZM


    topel vikend,
    lp, b

    OdgovoriIzbriši
  21. A ni ista klinč*** tema, torej spermiji in to, že 3 leta? Ko sem bla maturantka, je blo isto, pa še kr?

    OdgovoriIzbriši
  22. @Tina: Ja, fakitol, ko bi znali ljudje to reči, ko smo jezni. Dobra fora. :D

    @blajo: Evo, zadel si bistvo. Stvari je treba pravilno zapakirat, pa se stvari obrnejo dugače. Točno to me jezi, ker nisem stvari pravilno zapakirala. Še enkrat bi povedala isto, ker vem, da je prav, ampak drugače.

    Blajo, užij vikend in hvala.

    @Urška: Ja, tele dekoracije so ene in iste že nekaj let. In vsako leto dodajo še nekaj zraven, tako da je končna podoba za moj okus že čisto prenatrpana.

    OdgovoriIzbriši
  23. Če si se razburila in je priletelo na taprava ušesa je cool. Mah, pakunga. če je preveč fency zapakirano, potem nič ne zaleže. Ali pa???
    Tisto z zmerjanjem in pretepanjem povštra pa deluje. Preverjeno. Vsekakor mora ven.

    OdgovoriIzbriši
  24. Viktorija, upam, da so ušesa slišala drugo plat zgodbe.

    Povšter je pa tudi dobil svoje. :D

    Hvala za skrb, zelo pomaga.

    OdgovoriIzbriši