četrtek, 23. december 2010

Ogled Ljubljane












Od devete do trinajste ure sva s kolegico vodili skupine dijakov po stari Ljubljani. Kolegica jim je razlagala o Emoni, srednjem veku, baroku, rokokoju, secesijskuh stavbah in Plečniku. Dijakom pa ne bi moglo biti bolj vseeno.

A bo kmalu konc?

A gremo lahko zdej v BTC?

Upam, da bodo nekoč drago plačali voden ogled Ljubljane.

14 komentarjev:

  1. Si bila ti kaj drugačna v njihovih letih?
    Jaz se spomnim, kako so nam bila odveč ogledovanja muzejev, pa sprehod po Zelencih, Rakovem Škocjanu.. Zdaj pa se z veseljem odpravim na vse tiste lokacije, kjer smo takrat kot podivjana čreda kozličkov samo čakali, da se bomo lahko znoreli na počivališču in šli domov.
    Ja, ko odrasteš, ugotoviš, kaj vse si spustil.
    Meni se dete vedno čudi, ko ji predlagam, da zamenjava.. ona naj gre namesto mene v službo, jaz pa v šolo na kak poseben dan :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ej, Sonja, ne, nikoli mi ni bilo odveč it v muzej, gledališče ali na ogled mesta. Se pa spomnim, da je bila večina mojih sošolcev enako brezbrižna kot tile naši dijaki danes. Res škoda.

    OdgovoriIzbriši
  3. A čisto vsem vsem je bilo vseeno?

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz bi jih zanalašč peljal na grad...3-krat v enem dnevu..seveda peš...malo kisika v možgane in zbranost doseže neslutene višave. :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahaha ...

    Sej, prvo vprašanje je bilo: ''A bomo morali tudi na grad?''

    OdgovoriIzbriši
  6. Potem niso samo naši nezainteresirani. Lol.
    Mi smo naše dijake peljali v kino (Socialno omrežje). So cel film spraševali, kdaj bo konec, če bodo lahko šli po koncu v šoping, če morajo gledat cel film. In ja, cel film so preko svojih dragocenih napravic fejsbukali. Hahaha. Kaj čmo, samo take mamo.

    OdgovoriIzbriši
  7. O, đizs, to me čaka jutri.

    LOL

    Lep večer ti želim. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaz sem tudi vedno rada hodila na te oglede. In mislim, da sem si kar veliko zapolnila. In ko sem prejela v srednji šoli 5 samo zato, ker sem vedela, da je bil v neki galeriji oltar iz lesa, pa kaj je bilo narisano na tem oltarju, sem bila pa skoraj jaz grda, ker sem poslušala vodiča. LOL

    OdgovoriIzbriši
  9. In ti se delaš naivno, neuko in nebogljeno v zvezi s fotografiranjem?! :-)
    Prijeten prazničen konec tedna - ne glede na vreme - vam želim.

    OdgovoriIzbriši
  10. @Techka: Partibrejkerca.

    LOL

    @Bimbo: Pihat na dušo pa znaš, veš, hehe. Hvala, Bimbo. Sej veš, da mi nič ne praznujemo, ne zdaj ne petega, ampak počitek bo dobro del. Razvajajte se, družite se in predvsem veliko smejte. Srečno.

    OdgovoriIzbriši
  11. katarina, ki se še vedno ne more prijavit :(24. december 2010 15:49

    hehe, joj nezainteresirana mladina :) vsi smo bili takšni (nekateri smo še vedno - ne prenašam vodenih ogledov česarkoli)

    ampak blodit okol sama... z vodičem v roki ali brez...oh, sooo much better :D

    in še vesel in debel božič z druge strani luže ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja, kje se pa spet potepaš? :D

    Veselega in debelega tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  13. katarina, ki se se zmeri ne more prijavit :)24. december 2010 19:48

    sandrica... v new yorku trenutno :D

    OdgovoriIzbriši
  14. O, hudo. Tja bi pa rada šla ... nekoč. Enjoy!

    OdgovoriIzbriši