četrtek, 23. december 2010

Nebo zjutraj


Nisem vam še pokazala, kako nebo me je pričakalo nekega jutra pred blokom, ko sem šla na avtobus. Me je imelo, da bi zapela na ves glas.

6 komentarjev:

  1. Oblaki me spomnejo na tole:
    http://www.youtube.com/watch?v=7nS_aR8XX_U

    OdgovoriIzbriši
  2. Adijo pamet! A je tip sploh preživu?

    Samo res spominjajo na morje. Vsaj primorca, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hudo! Noro...dramatično do konca; zelena luč direkt za v nebesa....

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je dajalo občutek, da je nebo prišlo na zemljo in da je vse možno ... pa čeprav samo za pet minut. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, preživel je. Takšno nebo pozimi v LJ je kr redko.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, res, ne vem, če sem ga že kdaj prej doživela. Je blo pa tako, da me je prežel občutek neverjetne sproščenosti in življenje se je kar naenkrat zdelo sila preprosto. :)

    OdgovoriIzbriši