ponedeljek, 27. december 2010

Modro morje





Pa še nekaj povsem morskih slikic, ker vem, da pogrešate modrino neba in morja.

Preživite lep teden.

10 komentarjev:

  1. Čudovite fotke.
    Prav nič zimske:).

    OdgovoriIzbriši
  2. Na Obali je 7 stopinj in sonček. Res je lepo. Če utegnete skočit, pejte. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sej, poleti nikol ne gremo k' je gužva, pozimi nas pa vedno na Gorenjsko vleče.
    Jaz navijam za Pokljuko, ker se mi teče. Punce sta pa že tri dni na Cerknem pa bosta morda res bolj za morje. Bomo videl!
    Vsekakor so me slike napolnile:).

    OdgovoriIzbriši
  4. U, a tečeš na smučeh? Kako to zgleda, je težko? Za to vrsto zimske rekreacije se že nekaj let zanimam potihem, ker na smučkah nisem stala že deset let. Samo nobenega ne poznam, ki bi znal teči na smučeh ... razen TEBE. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja to je zakon, se tko zgoniš kot nikjer:). Vsaj jaz! Za moje pojme se je lažje naučit kot smučat. Pa še cenej je:). Se pa tud jaz že vrsto let odpravljam na kak tečaj, Polet jih ima tud v Kosezah kadar je sneg. Če zasledim kak tečaj ti sporočim!

    OdgovoriIzbriši
  6. Fajn fotke, prav pašejo, hvala.

    Teka na smučeh se lahko naučiš na Preski pri Medvodah, pa nekje blizu Logatca prav tako, pa verjetno še kje. Če je sneg, imajo tečaje kar naprej, vendar za klasiko tečaja skoraj ne rabiš, za skate pa ja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz tečem na smučeh...no vsaj včasih sem. Upam da bom še kdaj...ne rabiš tečaja ampak voljo

    OdgovoriIzbriši
  8. @Kristina: Haha, če je sneg, ja. Hvala za info.

    @Aleša: A, veš, pri športu sem pa jaz striktna. Treba se je učit od profičev. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. jaz sem pri športu samouk...mogoče mi za to ne ne gre (več) najbolje..hm se bom mal zamislila kaj lahko ukrenem v tej smeri

    OdgovoriIzbriši