sobota, 25. december 2010

Lepotec



Evo ga, lepotca. Pentax MX s 50 mm objektivom. Potrebujem še pašček za čez rame in skener, da bom lahko slike spravila na prenosnik.

Komaj čakam, da neha deževati, da sprobam to zverino.

23 komentarjev:

  1. http://noah.blog.siol.net/2010/12/24/vesel-bozic-vsim/

    OdgovoriIzbriši
  2. Vaaau, a to si bla tolk pridna al kako?

    OdgovoriIzbriši
  3. @Noah: Hvala. Lepo praznuj! :)

    @majcha: Itak. Si morda dvomila? ;)

    Preživite lep dan.

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga moja, lani si mela na božič tako družinsko, poduhovljeno objavo, pa še nagradna igra je bla zraven (pri nas pa ravno plusek na klirbluju). Evo, letos pa s tabo ni nč, pa nam flikneš nekej čist materialnega :-)))
    Uživej s svojim novim lepotcem! Se že veselim novih objav, podkrepljenih s fotkami.
    Lepo praznujte in fino se crklejte v teh dneh, ko ste lahko skupej. Cmok cmok vsem!
    LP,
    scrklanka

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, kaj je pa to za eno čudo? Pa tisti krogec s krožno puščico na levi strani zgoraj je najbrž pokrovček za baterijo, kajne? Džizus, najbrž svinčevo! Letnik... B.C.? Najdišče? Podstrešje skrbnega starega fotografa? A leica filme sploh še prodajajo? Jih znajo razviti? :lol:
    Ne spoznam se na take starine, ampak menda je Tone Stojko v mladih letih na Mladini škljocal z nečim podobnim te pasme. V nasprotju z Nikonom in Canonom je imel takrat Pentax objektive še na enak navoj (42 mm?) kot Praktice in podobna šara, če se prav spomnim, pa tudi stare Leice. Aja, pa ta Japanese camera je bila zagotovo še Made in Japan. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. @scrklanka: Poduhovljeno objavo? Jaz? Khm ... nič ne vem o tem. LOL

    Letos sem si zelo nadejala tvojih piškotov in sem čisto pozabila kej finega spečt. Da o darilcih sploh ne govorimo. Mogoče bo drugo leto bolš. New Year's resolution, pa to. :D

    Hvala za lepe želje. Naj vama bo toplo in udobno postlano. Rada se mejta. :)

    @Bimbo: Ali se ti morda norčuješ iz mojega retro lepotca? LOL

    Letnik malo under 80. Tvoja kategorija, bi rekla. ;) Kupili smo ga preko spleta iz Nemčije (ohišje) in Anglije (objektiv). Filme za to čudo še prodajajo in ne boš verjel, kako so se gospe fotografinji zasvetile učke, ko je zagledala fotoaparat, čisto je not padla. Sem ga komi sfehtala nazaj. Sva se z možem zanimala tudi za Leico, ampak so svinjsko drage.

    In, ja, tale je še made in Japan. To sem najprej opazila, haha.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja res, jaz sem tudi malo pod 80 - z vsake strani. :-)
    Se nista bala, da angleški objektiv ne bi pasal na nemško ohišje? Nenazadnje ti hudiči celo vozijo vsak po svoji strani ceste, tako da...
    Verjamem, da je tista foto-šop-dama, če ni ravno mladenka, dobila preblisk o starih dobrih časih. Takrat se je po nakupu aparata porabilo pravo bogastvo za filme in razvijanje, zdaj pa kupiš malo jačo kartico in se v foto štacuno ne vrneš, dokler kaj ne crkne, ali pa te premamijo z drugo opremo. Košmar!
    Če se boš odločila za pravi retro-naredi-sama, si (ne vem kje) pridobi še: dozo za razvijanje filmov (za začetek ČB, nekdaj priljubljena je bila znamka JOBO), soliden povečevalnik (made in NDR, ČSSR ali ZSSR), tri plastične kadi za razvijalec, fiksir in vodo, prej navedeni kemikaliji, foto papir (kdo ve, kaj je zdaj s Fotokemiko Zagreb?), rdečo luč (sic) in opremo za zatemnitev kuhinje ali kopalnice. Seveda, ne pozabi, da za glanz fotografije rabiš tudi peč za sušenje. Potem pa adijo bloganje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čaki, čaki, čaki, od kje tebi to znanje? Zakaj nič ne poveš, da obvladaš.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa je res zverina. :-)

    Če se boš lotila razvijanja fotk, kot ti je svetoval Bimbo, me prosim enkrat povabi zraven. Kot otrok sem sicer gledala starega očeta pri razvijanju, ampak takrat me to ni zanimalo. Zdaj, ko me pa to bolj zanima, pa te opreme (baje) nima več. :-(

    Čakam fotke! :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jaz bi, seveda bi, ampak ne znam, niti slučajno. Evo, Bimbo, maš že dve zvedavi tečajnici. Jaz v zameno nudim domačo marmelado (ja, še vedno), techka pa mamine domače piškote (vredne greha). :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja, ja, jst prinesem piškote, al pa kako drugo sladko zadevo.

    Sandra, vem, obljuba dela dolg, samo tale december me je prehitel... Obdarovanje po blogu bo. Če ne letos, pa naslednje leto. :-) Darila so itak vedno dobrodošla, kajne?! :P

    OdgovoriIzbriši
  12. Obdarovanje je vsekakor vedno dobrodošlo. Samo ... veš, kdo mora biti srečni ... naključni izžrebanec, ne? :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Sandra in Techka, kje sem pa kaj zapisal, da obvladam? No ja, čvekati in pamet soliti že še, kaj več pa... Res sem se v mladih letih nekaj trudil, kot tudi mnogi sovrstniki, a od tega ni bilo kaj dosti haska. Lepo pa je bilo poskusiti. Z vzhodnoevropsko dosegljivo mašinerijo, ob tem pa sanjati o svojem Pentaxu, Canonu, Nikonu, Olympusu... :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. O kakšen lepotec! Zdaj pa še temnico doma zrihtat, pa bo.

    OdgovoriIzbriši
  15. @Bimbo: Ah, pejt se solit. LOL

    @Karmen: Čaki, počasi, sem se namatrala že s tem, da sem film not utaknila. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. ql tole...tle ne moreš kliknit delete in zato so fotke boljše.
    p.s. mogoče še izbrskam mojo prvo fotko iz fotokrožka (1 mesec sem hodil :S ) v OŠ

    OdgovoriIzbriši
  17. In še Ligo dodajam (ob 'starem' fotoaparatu):
    http://www.youtube.com/watch?v=3jVtR5D8UC0

    90's FTW

    OdgovoriIzbriši
  18. Haha, vidim, da gremo vsi skozi fazo fotografiranja.

    Pesem je pa itak zakon. Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Jonas Žnidaršič v zadnjem Dnevnikovem objektivu (http://dnevnik.si/objektiv/1042412502):

    "Moj oče je imel meni podobno žilico za gedžete, le da ni imel toliko izbire, ker se je rodil prezgodaj.... In seveda hobi vseh hobijev, fotografija! Zadelal je okna v delavnici za temnico, se založil s kemikalijami in banjicami, kupil povečevalno optiko, fotoaparat znamke Praktica (za dve, tri plače) in kup ruskih objektivov. Pa vse, kar gre zraven, tripod, fleš, sušilec in obrezovalnik za fotke, diaprojektor, platno, vse. Da je lahko pokazal tašči ali družbi na obisku fotke svojega sinčka edinčka, je moral za ves dan v klet na tlako. Še dobro, da je imel veselje."

    :-)

    OdgovoriIzbriši
  20. :D

    Danes pa moj leto in pol star sine želi, da ga slikam, potem pa prileti k meni in takoj pogleda svojo podobo na displeju. LOL

    OdgovoriIzbriši
  21. Fotke zaenkrat ne najdem. V bistvu smo doma neke fotke urejali pa sem upal, da bo tudi tista moja nekje. Lahko jo opišem...kolesarska dirka in leteči cilj...škljocnil sem prve kolesarje na cilju.

    OdgovoriIzbriši