sreda, 08. december 2010

Lee Miller


Vi ste pa študentka, ne?


Haha, hvala, gospodična, ste mi zelo polepšala dan. Ne, nisem več študentka, že dolgo ne. Eno navadno vstopnico, prosim.

Če imate možnost in čas skočiti na prekrasno fotografsko razstavo Lee Miller v Galerijo Jakopič v centru mesta, potem pojdite. Vredna ogleda.

12 komentarjev:

  1. na isto vprašanje sem enkrat najprej vzdihnila, hhjaaa in želela dokončati stavek, da bi bilo fajn če bi bila, pa nisem več. In ko sem rekla hhjaaa, je gospod že trgal karto

    OdgovoriIzbriši
  2. Jst se pa še vedno trudim dobit študentsko vstopnico, čeprav že nekaj časa nisem več študentka. No, seveda je odvisno tudi od tega za kaj plačujem vstopnino in pa koliko le ta znaša. :-)

    Razstava pa zgleda super. Mogoče mi jo bo pa uspelo do 9. januarja obiskat. Mogoče...

    OdgovoriIzbriši
  3. @ana: LOL

    To je pa tako, ko zgodba o fičotu. Poznaš?

    Gresta voznik in sovoznik (ki jeclja) s fičotom naokrog. Prideta do križišča, pa vpraša voznik sovoznika: ''A je tam fraj?'' ''Fff ... fraj.'' Pa prideta na naslednje križišče. ''A je fraj?'' ''Fff ... fičo!'' Tresk, bum. Prepozno.

    @Techka: Upam, da ti rata. Res je fina. Pa sproti skočiš še v Tivoli pa imaš fotografski popoldan. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe slike, ful.

    Meni je tudi dan polepšala ena taka prijazna gospa s ta istim vprašanjem (ja, tudi pri mojih letih se zgodi).
    Samo da je bilo v Franciji, kjer sem ravno z muko izdavila "2 karti, silvuple" in nazaj dobila vprašanje kot iz učbenika "Vuzetetüdiante?" ... no, moj odgovor pa je bil kot iz filma, v katerem nastopa SJP: "...?Ohhh, mersi buku, mersi buku. No." In potem sva se ful smejali, ona po francosko, jaz pa po slovensko ....

    OdgovoriIzbriši
  5. LOL ...

    Ti ga pa vedno znova pihneš.

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožujem red na 2.fotki.

    OdgovoriIzbriši
  7. Smoger, nimaš pojma, kako napet teden je to zame. In potem stopim v tisto galerijo, ki je praktično pod zemljo in je mrak in vse tiho in tiste slike visijo vse poravnane in kompozicije na slikah so vse v zlatem rezu in ... In si rečem, Sandra, vse bo še v redu, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  8. A ni fino, ko najdeš takle majhen pobeg?
    Sandra, vse bo še v redu. :)

    Sicer je pa mene tud en kelner pred par leti spravil v dobro voljo. Vsa tečna sem šla sama ven, pa potem nekaj pojest, nakar me je vprašal, če bom z bonom plačala :) Mi je prav polepšal dan.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanimivo zgleda. En sam red.. včasih tudi mene pomirja, čeprav je sicer včasih dolgočasno.
    Sem se pa tudi jaz nasmejala, ko mi je v Mobitelu pri mojih 40ih ponujala študentski paket :)))))

    OdgovoriIzbriši
  10. @Hvala, majcha. Objem. :)

    @Sonja: Upam, da si vzela študentski paket. :D

    OdgovoriIzbriši
  11. 'Smoger, nimaš pojma, kako napet teden je to zame.'
    Upam, da tole kej pomaga:
    http://www.youtube.com/watch?v=gH_1GR3G_tE

    OdgovoriIzbriši
  12. Hahahahahahahaha... Krasna. Hahahaha...

    Hvala ti, zlat si.

    OdgovoriIzbriši