ponedeljek, 06. december 2010

Kreslin


Najboljši je bil violinist, ne?

Em ... a sem res ves koncert nepremično strmela vanj?

Koncert je bil dovršen. Celo tako zelo, da sva si z možem želela malce več improvizacije in nepredvidljivosti. Kreslin je stari maček, to je vsakomur jasno, takoj ko stopi na oder. In tista črna kitara in člani zasedbe, ki igrajo po šest in več istrumentov, in gosti, ki postajajo iz leta v leto boljši ...

Pa sploh nisem želela iti. Še dobro, da se možu zadnje čase cufa od plenic in prehladov in da je vztrajal, da imava večer zase. Zanemarimo dejstvo, da so otroci jokali do desetih in niso niti slučajno želeli zaspati. Mislim, da bova naslednjič morala najti druge varuške.

Mimogrede, a še koga zmotijo tiste grozne vstopnice v Cankarjevem domu? Joj, so grde.

8 komentarjev:

  1. Ja violinist je zakon... Ti grejo kr kocine pokonci od užitka:) sicer so pa njegovi koncerti dokaj podobni in res ne dajo neke dodane vrednosti...jaz sem bla pred 15, 5 in 2 leti. Najboljvši je bil seveda orvi, vse ostalo so bili bolj variacija na temo

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, še ena, ki rada pogleda na meni, čeprav je na dieti. Ampak je res hud, majke mi. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Eh, mene je pred ene 2 letoma razočaral, fant počasi izgublja glas in poje v drugih legah in ne vem ... Katerega violinista pa ima zdaj?

    OdgovoriIzbriši
  4. kreslin zadnje čase me vedno znova in znova spravlja v depresijo. se mi zdi, da je bil bolj zabaven, ko je pil špricarje na metre, takrat je vsaj vesele pesmi pel, ne zdaj.
    violinist je pa verjetno Samo Budna

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz sem bila na koncertu lani in sem bila čisto navdušena. Bi šla z veseljem tudi letos, pa je šlo vse skupaj mimo mene. Vzdušje lani je bilo enkratno in vermame, da je bilo tudi letos tako.

    OdgovoriIzbriši
  6. @K: Ja, violinist je Samo Budna. Neverjetna karizma na odru.

    @Anonimni: Nekaj novih pesmi je res precej depresivnih, je pa nekaj takih, ki so prou fejst.

    @Avena: Letos se jim je na začetku malo poznala utrujenost, ker so imeli že en koncert dan prej, pa še eden se je moral zgoditi naslednji dan. Ampak igrali so dovršeno, mojstrsko. Člani zasedbe imajo res absolutni posluh. In Severa Gjurin, gostja, me je čisto začarala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo da sta si vzela večer zase!!! In da sta ob vsem tem še neizmerno uživala!

    Karte so malo zastarele, ja. Ampak, ko sem v CD gledala Do nazga, so bile povsem drugačne (lepše). Zgleda jih menjajo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Aha, torej znajo sprintat tudi kaj očesu prijaznejšega. Lepo. :D

    OdgovoriIzbriši