petek, 10. december 2010

Kje je sneg?


Kam je izginil sneg? Pa tak sončen konec tedna se nam obeta po dolgem času. Lahko bi se sankali. Šmrc.

Letos se mi sploh ne ljubi krasiti stanovanja. Lani smo postavili jaslice, letos bi morda lahko postavili minaret. Ali pa ne, da ne postane vse skupaj politično vprašanje. Centra se raje izogibam, da me ne poje kaka pleskavica ali čevapčič, ki se praži na vsakem vogalu. Imam pa željo iti v Dražev butik po kak unikaten kos oblačila. Torej bom vendarle morala na mesarski pohod skozi center mesta.

In sama sebi že nekaj dni dopovedujem, da bom še velikokrat dobila nož v hrbet, zato naj neham biti presenečena nad tovrstnim početjem posameznih težakov. Maske so padle, zdaj vemo, kdo je kdo. Jedro je pozitivno, kar je dobro, pojdimo smelo naprej.

15 komentarjev:

  1. Hja, sneg. Če bo mraz, bo šlo tudi po zmrznjenem blatu. Ostajam optimistka, pralnega praška imam zadovoljivo količino. Rezervne pajace s prekrkratkimi hlačnicami tudi.

    Žal mi je za nože v hrbtu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se pravi, da si dobra in s tem potencialno nevarna slabšim. Nož potegni iz hrbta in z njim namaži nutelo po kruhu :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Viktorija: Tako se govori. Zmrznjeno blato gotovo bolje drsi kot sneg, hehe.

    @alcessa: Na ta vidik pa nisem pomislila. Hvala. Si ga bom drznila vzeti kot edino možno razlago, ha!

    Že mažem nutelo na kruh. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti kar. Največkrat namreč drži. In v tvojem primeru ITAK. Če malce pretiravam: noži so lahko, khm, "oster kompliment".

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč so mi odkrite karte in odpadle maske.. bolj kot zaigrana prijaznost.
    Potem vsaj veš, pri čem si :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaaa, točno, Sonja, točno :-)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz sem tudi najbolj vesela iskrenosti. To je vrlina, ki je najvišje na moji lestvici vrednot. Ja, seveda je fajn, da vem, pri čem sem. Je blo pa boleče. Ampak je že mimo. Objem obema v ta ledeno hladen večer. Brrr. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. -Centra se raje izogibam, da me ne poje kaka pleskavica ali čevapčič, ki se praži na vsakem vogalu.-
    Tako mislim tudi jaz. Iskrenost pa tudi, če zaboli je največ vredna. Lepo mi bodi. Morda se srečamo na tržnici. Razpoznavni znak, enak nakupovalni voziček.
    Lepo bodi M

    OdgovoriIzbriši
  9. Anonimni: Iskrenost, ki zaboli ampak je dobronamerna, zaboli za militrenutek, potem jo pa sprejmeš kot tako in poskušaš delovati drugače. V mojem primeru pa ni šlo za dobronamerno bolečo iskrenost ampak za žlehtnobo. Tega pa ne prebavljam. Osebku sem povedala, kaj si mislim o zadevi, zahtevala opravičilo, pa ga še nisem dobila. In ga tudi ne bom.

    Trg je danes odpadel, ker me je preveč zeblo, ko sem pogledala na zunanji termometer. No way, da stopim iz hiše. :D

    OdgovoriIzbriši
  10. aha zato te ni bilo :)...je blo prav fino danes na trgu , nobene gužve...očitno je vse zeblo.
    Sicer pa: v dar dobila eno veliko bučo (tisto ki je notri oranžna) porabila polovico, druge polovice nimam komu dat...bi mogoče jedli bučno juho v torek?

    OdgovoriIzbriši
  11. Aja, uno hokaido, al kaj že. Je pasalo malo juhce, kaj? :D

    Aleša, čisto preveč si prijazna. Predlagam, da jo narežeš na koščke in zamrneš. Bo še prav prišla. Če se ti bo pa slučajno valjala do petka v hladilniku in se ti je ne bo luštalo zamrznit in bo že malo gnila na enem vogalu, jo lahko še enkrat ponudiš. :D

    OdgovoriIzbriši
  12. A veš u čem je fora...da me v tastovi kleti čakajo še tri take buče?! Pa eno polovico sem že zmrznila...vsa žlahta nekje po Slo tava... in ti to polovico z veseljem dam!

    OdgovoriIzbriši
  13. Jeeee, sem upala na tak odgovor, haha. (blush) Kje mi jo pustiš? Se oddolžim ob prvi priložnosti. Sej veš, vedno kej nanese, da človek vrne prijaznost. Najlepša hvala. :D

    OdgovoriIzbriši
  14. A če ti jo v ponedeljek obesim na Živin obešalnik bo OK? Sam povej možu da ne bo presenečen;) Se ni treba nič oddolžit...samo da vam bo teknilo. Nisem pa čisto sigurna če je prav hokaido buča, ker mal bolj na sladko potegne...ampak juha s krompirjem je prav dobra

    OdgovoriIzbriši
  15. Zmenjeno, mož obveščen. Fajn bodite.

    OdgovoriIzbriši