ponedeljek, 06. december 2010

Kako pride noter

Mami, a lahko pošlatam Jaševa jajčka?


Em ... no, pa dej.


A ima tu notri jajčka?


A kinder?


Ma, ne, joj, mami ...


A kokošja?


Mami!


Ja, kaka pa?


Ja, una, taprava, za delat otroke.


Aja, una ... Ne, zdej jih še ni notri, ko bo večji.


A ati jih ima še?


Hahaha, ja, ati jih ima še.

Sedaj vemo, da iz jajčeca in semenčice nastane dete in da pride ven skozi lulico. Ampak, kako pride noter?

12 komentarjev:

  1. Pri vas je pa res pestro! :-)

    Se smejim in smejim...in se ne morem nehat smejat.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi smo mel to že nekaj časa nazaj, pa sem vse razložila brez ptičkov pa čebelic. In ker se jaz dostikrat hecam, je šla zgodbo preverit k Manimejkerju in se mu je kr mal zataknil:D.

    Dvomim pa da se J. še spomni zgodbe.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Techka: Včasih se je treba malo pošalit. :D

    Užij ponedeljek.

    @Tina: Kako si se tega lotila? ''Ko dozorijo semenčica v modu lahko pride do oploditve in če je gibanje spermatozojev dovolj kvalitetno, bo čez polnih devet mesecev nekaj privekalo na svet.'' A bi to šlo? ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hihi, luštno :)))))) ja, tudi te teme je treba obdelat, da ne mislijo še pri 10ih, da jih je štorklja prinesla.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma sej veš tabuje ustvarjamo odrasli in ne otoci!
    Sem nekoč brala, da če jim prvič ne poveš " po pravici" ti kasneje tudi ne bodo zaupali. Tko da jaz sem to razložila zelo mehansko, ob pomoči knjige Moje telo kjer je pa vse ostalo razloženo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidiš, je že prišlo do prve napake...
    Ne pride ven skozi lulico (vsaj iz mojih izkušenj ne), kar je zelo relevanten podatek.

    OdgovoriIzbriši
  7. @Sonja: Mi smo to temo načeloma že obdelali v vrtcu, ampak vseeno tu pa tam spet kapne kako vprašanje na to temo, ker si otrok vse skupaj vedno bolj živo predstavlja. Zdej pa sploh, ko je prišel bratec in ima drugačno fizionomijo kot sestri.

    @Tina: Ja, se strinjam. Jaz sem tudi Manci že enkrat povedala, kako dojenček pride not, ampak je bla tako mala, da še ni razumela ... al pa je pozabla. Zdej ima pa že tako bujno domišljijo, da se potem take stvari igra. In mi je malo zoprno, če se igra, da vse igračke seksajo, zato se delam malo norca, da ji preusmerim pozornost.

    @Nika: Šment, sam res. Kako sem lahko izpustila to podrobnost oziroma variacijo na temo. :D Samo zdej reskiram, da bodo vse igrače imele carski rez.

    OdgovoriIzbriši
  8. LOL LOL LOL

    To se bere kot vic. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. nasa je vprasala ce ga mami pozre, da pride tja noter - dojencek namrec ...

    ... in ti da za mislit ...

    detalji so pa shematizirani tu:
    http://bit.ly/blJfoq

    lp, b

    OdgovoriIzbriši
  10. @smoger: Mah, sej starševstvo si moraš vzeti kot vic, sicer se ti scufa, hehe.

    @blajo: LOL ...

    Bolj nazorno kot tako, se že ne da.

    OdgovoriIzbriši
  11. LOL:)) Samo so res drugi časi, jaz sem dolgo časa vedela samo zgodbo: če se imata oči in mami fejst rada potem pa pride dojenček.
    Ostalo smo se naučili pri biologiji...pa seveda iz ustnega izročila kakšnega naprednega sošolca

    OdgovoriIzbriši
  12. @Aleša: Pri meni je blo isto. Ma kaka penetracija. Meni je rekla mama, da štorklja me ni prinesla, da sem nastala zato, ker sta se imela s tatom rada. In meni je blo to tako romantično, al kaj vem, kaj, da nisem nič več vprašala. :D

    Šele veliko kasneje sem dobila lekcijo o menstruaciji in podobnih zadevah in poštekala, za kaj gre.

    Pa sem jih vseeno znala nardit. LOL

    OdgovoriIzbriši