petek, 17. december 2010

Hočem v službo



Moj mož me velikokrat vpraša, Sandra, o čem pa sedaj tako vneto razmišljaš? In če je moj odgovor zmeden v stilu, A? ... Ah, nič, nič, potem ve, koliko je ura. Jaz ne morem izklopit mojih možganov niti za sekundo, ne morem NE razmišljati. In sem zelo vesela, da imam prizemljenega moža, ki vsake toliko prekine te moje kontemplativne seanse, ker bi mi sicer razneslo bučo.

Problem nastane takrat, ko sem sama doma in ni nikogar, ki bi me opozoril na to, da že dve uri gledam v zid in se pogovarjam sama s seboj. Joj, še kak dan bolniške in bom rabila novo bolniško. Bacilčki, prosim vas, zapustite temačne hodnike mojega telesa in se naselite v prostornih loftih kakega drugega mimohodečega Ljubljančana, sicer se mi bo zmešalo.

Jaz hočem v službo!

PS: Do you know why bees hum?
      Because they don't know the words.

      LOL

(Alcessa, še enkrat hvala za tole.)

12 komentarjev:

  1. Sej boš kmalu zdrava!!!! Bom vibrirala v tvojo smer, kot si ti v mojo, ko sem bila bolna... :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem si vsaj na blogu "božično" vzdušje prvošla, ker neki cincam okol smreke in okraskov doma! Morm si neki zmislit, če ne bodo punce čist razočarane!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. @Prosim za vibracije 10. stopnje po Richterjevi lestvici, da bo zaleglo do ponedeljka. :)

    @Joj, Tina, ne govori. Meni se letos tako ne ljubi s tem kičem ukvarjat, ampak neki bo treba. Zaradi otrok, ja. Sporoči, ko dobiš kako dobro idejo. Pri nas mora biti vse na višini metra in pol, da Jaša vsega ne razturi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ohoho... tudi ti?
    No, jaz tudi.
    Mislim: bolna & Klimtove čarolije & knjiga na dosegu roke & sladkarije all over.
    S tem, da (ne boš verjela, tudi sama sem zelo težko zapopadla...) sama sem ponosna nosilka oslovskega kašlja.
    Kr neki...
    Sej bo boljše.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, Klimt in sladkarije gredo z zroko v roki z boleznijo. To je nepisano pravilo.

    Sočustvujem in ti pošiljam veliko zdravih poljubčkov iz spodnje Šiške. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala.
    Hvala za poljubčke in sočustvovanje.
    V ponedeljek grem pa tudi jaz v službo... pa če potem takoj umrem ;)...

    OdgovoriIzbriši
  7. Me veseli, da ti gre bolje. In ostalim (skoraj ne več)bolnicam tudi.

    Tiskan Klimt, hja, če ne gre drugače. Včeraj sem ga občudovala kar v živo. Je vredno vse vožnje in mraza....

    OdgovoriIzbriši
  8. Kje je razstavljen? A je še vedno v Parizu?

    OdgovoriIzbriši
  9. Haha, al je kar obtičal tam? (blush)

    OdgovoriIzbriši