četrtek, 30. december 2010

Go with the flow




Zame je danes en tak počasen dan. Khm ...

Litri kave, kratek sprehod skozi park, čvek s prijateljem in prvi obrok danes.

Poznate tisto? Go with the flow and try not to freak out along the  way. Nekaj v tem stilu, hehe.

7 komentarjev:

  1. A bo/je že padel kak panettone/pandoro za praznike? :D

    OdgovoriIzbriši
  2. jaz pa laaaččnna! Ni fer:) Sicer pa...če kdaj rabiš kaj skenirat pa nimaš kje...pri nas lahko to zastonj narediš...če pripelješ zraven še kakšno tvoje dete za družbo mojima dvema cefizljema bo toliko manj motenj

    OdgovoriIzbriši
  3. @smoger: Ej, a veš, da se letos v velikem loku izogibam potic, piškotov in panettonov. Prou ne paše mi. Čeprav imam filing, da bomo kmalu od kje kaj dobili in potem bom navalila, kot da že cel mesec nisem jedla. LOL

    Ti?

    @Aleša: Hvala za ponudbo. Zdej upam, da tega ne bere nobeden iz službe ... ampak upam, da bom na šoli uspela prit do skenerja. Ššš. Vse zanikam. :)

    Lahko pa vseeno pridemo na obisk, itak. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Se zmenimo ...zima se je ravno začela...bo še dolgo do pomladenga tekanja po soncu. Sem sicer prava fenica zime! Kar se mene tiče naj kar traja...pa še snega prosim!

    OdgovoriIzbriši
  5. Letos je malo manj vsega kar se tiče hrane. Ja, do sedaj smo žrtvovali en pandoro in en panettone.
    V LJ so te zadeve pre pre drage. Recimo v Italiji sem naletel na Pandoro (Bauli) za 2 evra.

    OdgovoriIzbriši
  6. In še ena stvar...
    Srečno 2011!

    OdgovoriIzbriši
  7. Smoger, preživi lep večer. Pošiljam en velik objem. :)

    OdgovoriIzbriši