nedelja, 19. december 2010

Foto


 Ko sem v službi vprašala, če nudijo kak tečaj fotografije za učeče profesorje, ker bi se rada naučila trikov fotografiranja, so mi odgovorili, naj se vpišem na izobraževanje odraslih, ker bom imela angleščino že priznano.

Kako se pa vi lotevate fotografije? Vem, da vas je veliko strastnih fotografov, in vem tudi, da nimate vsi strokovnega znanja s tega področja. Priporočate kak tečaj ali morda knjigo ... knjige? Hvala za vaše odgovore.

14 komentarjev:

  1. Evo en intervju zelo inspiretativnega fotografa na to temo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Knjig kolikor češ, forumov tudi, pa brezplačna revija e-fotografija (sicer bi rabli eno dobro lektorico, a vseeno)..
    ali pa se včlani v kakšen foto klub za izmenjavo mnenj... čeprav se velikokrat pogovarjajo bolj o opremi...

    OdgovoriIzbriši
  3. knjige za teorijo, vse mogoče za prakso (bukle, net, fotografi, delavnice, poskusi ...)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaenkrat imam to srečo, da mi še vse zadeve lahko razloži boljša polovica, ki se s tem že nekoliko dlje ukvarja in res obvlada. :-) Če bi ga pa kdaj prehitela (v kar dvomim), bi pa šla na kak tečaj, al pa še bolj naštudirala navodila fotoaparata in kako knjigo! :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sicer so pa tvoje fotke lepe...

    Če misliš drugače, pa bi mogoče za začetek samo kako knjigo vzela v roke. Ene so res super.

    Zakaj sem prej napisala navodila fotoaparata? Ker kolegica vpraša, kako naj kaj naredi, pa ji svetuješ naj bolj zapre oz. odpre zaslonko, pa debelo pogleda in vpraša kaj je to. Ji na hitro obrazložiš, te pa vraša: kje pa to naštimaš? :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. The doors look so pretty ( veoma lepo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prvič, ko sem prebrala napisano, sem se vprašala, zakaj za vraga bi pa ona potrebovala tečaj :) Zdi se mi, da imaš tisti "čut" za fotografijo. Ampak itak, fajn se je vedno znova izobraževat, nadgrajevat kar že vemo in izvedet kaj novega.

    Jaz sem (kot so ti že svetovali v predhodnih komentarjih) pobrskala po knjigah in na spletu lahko najdeš tudi zelo veliko informacij. Le vedet moraš na kaj se želiš fokusirat, torej slikanje otrok, črno belo, hrana, pokrajina, makro...
    Tukaj je primer pokrajine: http://photo-class.deviantart.com/art/Landscape-Photography-13980926

    Aja, pa spoznati kaj nudi fotoaparat, je tud zelo pomembno.

    Evo, teoretično vse obvladam, sam v praksi se še malo lovim :)

    OdgovoriIzbriši
  8. jaz bi tudi rekla VEOMA LEPO.

    Knjige o kompoziciji fotke, vestno kupujem, čeravno na svojem fotkiču uporabljam samo avtomatiko (temu se res reče bisere svinjam).

    Toplo priporočam Photographic Composition Visual Guide. Izšla je pri Focal Press in te modeli imajo res TOP izbor knjig na temo fotografije in animacije in risbe

    OdgovoriIzbriši
  9. Kar se tiče knjig o fotografiji, toplo priporočam knjigo ABC FOTOGRAFIJE. Že kar nekaj let stara, težko se jo dobi (mogoče v kaki knjižnici). Sicer je v njej vse opisano za fotografijo na film, a razlike ni. Vsaj kar se tiče osnov. Razlika je samo v mediju, na katerega se fotografije zapišejo.

    Simon

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasni ste. Hvala lepa. Prva stvar: obisk knjižnice, druga stvar: obisk bolje založenega kioska, plus naročilo na revijo Fotografija, tretja stvar: vaja, vaja, vaja.

    PS: Prišel Pentax (ohišje). Zdej čakam samo še objektiv.

    OdgovoriIzbriši
  11. Menim, da si vse bistvene nasvete že dobila zgoraj in jih povzela še sama. Vaje in občutka za fotografiranje ti očitno ne manjka. :-)

    Verjetno bi bila prava pot, da človek najprej prebere kakšno dobro knjigo o (digitalni) fotografiji in šele potem izbereš fotoaparat, a to je več ali manj utopija. Torej branje, poskušanje, proučevanje posnetega in spet branje. Čez čas pa kakšen bolj neposreden delavniški stik z mojstri tega posla. Želim ti mirno roko in izostreno oko. :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Všeč so mi tvoje fotke.

    Kako se učim? Grem na teren in fotkam.

    Navdih je vedno in sproten. Je pa zanimivo, da me tematika, neka rdeča nit, prešine. Učim se na lastnih napakah, nekaj Kelbyjevih knjig sem prelistala, če me je kaj posebno zanimalo, sem poguglala. In še vedno ne razumem dobro nastavitve zaslonke :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Karmen, hvala. Bom poiskala omenjeno bukvico. :)

    OdgovoriIzbriši