ponedeljek, 13. december 2010

Bučna objava v petih slikah






Aleša, tisočkrat hvala. To je bil moj prvi spodoben obrok danes.

9 komentarjev:

  1. O moja buča je slavna! No... pol buče;) ni zakaj...samo da vam je teknila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ej, še Manca je pojedla cel krožnik ... in Jaša. Noro.

    OdgovoriIzbriši
  3. Naše dve sta čist nore na bučno juho...evo nedeljski komentar mojega moža: Ej Aleša tale juha mora bit pa full dobra k obe tko jesta. Jaz pa : dej probi! Seveda moj karnivor ni probal juhe..his loss!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sam te karnivore je res težko v kej prepričat. Moj ni jedel solate.

    Hvala še enkrat za bučo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mmmm, bučna juha je nekaj najboljšega!

    OdgovoriIzbriši
  6. Buča ja! Kroglice NE!!!

    Jaz pa čakam komarčka!

    OdgovoriIzbriši
  7. @Avena: Čeprav goveja tudi ni švoh. :D

    @Tina: Joj, Tina. Mislim, da je komarček odfrčal. Ko se srečava, ti razložim. It's a long story.

    OdgovoriIzbriši
  8. In spet zapis berem zjutraj, vsa lačna... Pa še tok mrzlo je, da bi mi kakršnakoli juha prav pasala, trenutno še najbolj tale bučna. :-)
    Ste vso pojedli, al jo je še v kakem loncu kaj? :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Če bi meni mati pekli take piškote kot jih peče tvoja mati tebi, ne vem, če bi jedla juho.

    LOL

    OdgovoriIzbriši